Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Logbullet

142 inlägg 84621 visningar 22 följer Svara, dela mm...  

Re: Logbullet

Anders_S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#807045Om man vet något om hållfasthet så vet man att man inte fäster kranen i en plåt som bara är infäst i bak och framkant.

Kranman
Användarvisningsbild

paavo25  
#807483Tid sedan jag såg på filmen, men minns han sade detta är en proto, ändringar kommer i stil med. Säkert när han kör med den samt visar åt andra, då görs de nog behövliga ändringar

Användarvisningsbild

paavo25  

Nu har han köpt in sig i sin underleverantör och stegvis ge mer tillverkning åt dom. Så nu kommer de mer logbuletar.
Hans främsta reklam för sin produkt är yt. Sällan han är med sin maskin på mässor.

Användarvisningsbild

paavo25  
#854190Metko mässa som nu är på g i Finland så överaskningen var stor när mr log bullet står med sin nyaste version på messan.

Avslutat-06  
paavo25 skrev:Metko mässa som nu är på g i Finland så överaskningen var stor när mr log bullet står med sin nyaste version på messan.

Är det Megamax?

Användarvisningsbild

paavo25  

En superbullet. På finska men han testkör

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#856037Även på engelska.

Användarvisningsbild

paavo25  

Han hadde rösting vilken färg denne skulle få, resultatet i film

Användarvisningsbild

paavo25  

Nu har han dammat av sitt sit prosessor huvud

Användarvisningsbild

paavo25  

En britt nöjd med logbullet

Användarvisningsbild

HannuRöj  
#902180Inget att klaga på själva maskinen men hytten hade nog behövt lite vackrare design. 🫣 Eller mycket, faktiskt.

Användarvisningsbild

Hypro450xl  
#902181Köp en Alstor dom går riktigt bra. Snyggare också!!

Användarvisningsbild

HannuRöj  
#902182Alstor har klart snyggaste design tycker jag också.
😉 Nu har jag redan en Terri vilket får nog duga.

Användarvisningsbild

paavo25  
#902186Tuuben ville jag skulle se på woodtigern, den med mekanisk för vägköra och hydralisk för in i skogen och ej långt tänkande från en blondin.
Ingen som funderat med dom destovidare?

Logbullet har sin marknad, största marknadsföringen via tuben, endast få gånger han deltagit på mässa, då endast i Finland, ändå säljer hab värden över. Han har tillverkat nu ensam? typ 100skyken? och säljer utväklar frammåt. Allstor funnits typ mer än 20 år? och hur många? Går ej ett- ett att jämföra sedan priset...
Senast redigerad av paavo25 fre 26 dec 2025, 09:59, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
paavo25 skrev:Tuuben ville jag skulle se på woodtigern, den med mekanisk för vägköra coh hydralisk för in i skogen och ej långt tänkande från en londin.
Ingen som funderat med dom destovidare?

Logbullet har sin marknad, största marknadsföringen via tuben, endast få gånger han deltagit på mässa, då endast i Finland, ändå säljer hab värden över. Han har tillverkat nu ensam? typ 100skyken? och säljer utväklar frammåt. Allstor funnits typ mer än 20 år? och hur många? Går ej ett- ett att jämföra sedan priset...

Woodtiger tillverkas dessvärre inte längre.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar