Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Skojigt/Galet
Advent Quiz 2022
sön 04 dec 2022, 21:01#782071Gissar på D!
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
sön 04 dec 2022, 21:55#782079Chansar på D. Har verkligen ingen aning!
MVH
Alias
MVH
Alias
"Investera i mark, jag har hört att det inte tillverkas längre!"
-Mark Twain
-Mark Twain
mån 05 dec 2022, 03:55#782100Jag har inte heller någon aning men chansar på C.
mån 05 dec 2022, 06:03#782102
5 Dec. Which is the name of the longest river in South Africa ? (the country)
A) Kruger river
B) Limpopo river
C) Orange river
D) Zulama river
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow.
Korrekt svar den 4:e december: A) a leafhopper "Nogodini hemiptera leafhopper nymph" belonging to the family of "Cicadellidae". På svenska tillhör den gruppen"dvärgstritar". Fast jag har inte lyckats hitta var i världen den finns?
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
5 Dec. Which is the name of the longest river in South Africa ? (the country)
A) Kruger river
B) Limpopo river
C) Orange river
D) Zulama river
No "Googled" replies, if you don't know just guess. Feel free to share this quiz with friends and colleagues! Correct answer will be given tomorrow.
Korrekt svar den 4:e december: A) a leafhopper "Nogodini hemiptera leafhopper nymph" belonging to the family of "Cicadellidae". På svenska tillhör den gruppen"dvärgstritar". Fast jag har inte lyckats hitta var i världen den finns?
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
If you want to be happy for a year, plant a garden; if you want to be happy for life, plant a tree. ~ English Proverb
TS
mån 05 dec 2022, 06:55#782103Sydafrikas floder var nog något jag missade rejält på geografilektionerna i skolan.. 😉
Gissar på B.
(Jag som trodde leafhopper var ett påhittat alternativ på förra frågan..)
Gissar på B.
(Jag som trodde leafhopper var ett påhittat alternativ på förra frågan..)
mån 05 dec 2022, 07:06#782105Efter 4 raka rätt får man väl fel nu men B är den jag känner till
mån 05 dec 2022, 08:20#782112Gissar A för jag har hört det namnet med nån sorts anknytning till det landet
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
mån 05 dec 2022, 08:28#782113Jag gillar så hemskt Limpopo som har ett namn rakt ur Afrikanska äventyr, men något i
bakhuvudet säger att det är Orange river som är rätt, så det blir C.
Annars så tänker jag att den där "leafhopparen" ser ut som en flugfiskares våta dröm
bakhuvudet säger att det är Orange river som är rätt, så det blir C.
Annars så tänker jag att den där "leafhopparen" ser ut som en flugfiskares våta dröm
Jack of all trades, master of none!
mån 05 dec 2022, 09:01#782127Chansar på C idag med. Någon gång blir det kanske rätt🤪. Tänker mig dock en koppling mellan Boerna och huset Oranien.
mån 05 dec 2022, 10:03#782141Jag står över då jag googlat fram det rätta svaret..😃

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar