/Niklas
Niking skrev:Varför heter den 540 XP Mark III? Jag har då aldrig läst om någon bensindriven 540 Mark I eller Mark II med dubbla handtag. 🤔
/Niklas
can skrev:Får du x cut til og passa då, med tanke på antall drivlenker?
Hema skrev:Niking skrev:Varför heter den 540 XP Mark III? Jag har då aldrig läst om någon bensindriven 540 Mark I eller Mark II med dubbla handtag. 🤔
/Niklas
Baseras säkert på att de redan har haft en 540, i form av T540 och den kanske har funnits i 2 generationer redan?
can skrev:Får du x cut til og passa då, med tanke på antall drivlenker?
Niking skrev:Hema skrev:Niking skrev:Varför heter den 540 XP Mark III? Jag har då aldrig läst om någon bensindriven 540 Mark I eller Mark II med dubbla handtag. 🤔
/Niklas
Baseras säkert på att de redan har haft en 540, i form av T540 och den kanske har funnits i 2 generationer redan?
Tja, T540 är ju en ren arboristsåg, medan den nya sågen, som vi diskuterar här, har helt andra användningsområden.
/Niklas
Niking skrev:Det borde nog Husqvarna vara försiktiga med, då den sågen vänder sig till lite mer professionella användare, som borde ha koll på läget.
/Niklas
Hepo skrev:can skrev:Får du x cut til og passa då, med tanke på antall drivlenker?
Hej xcut s93 finns för stilsågar är nog medvetet så man får sälja mera kedjor man har till 14tum 50 länkar picosvärd vet jag.