Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
totte skrev:Ingen aning om Niab, men eltjuvar borde vara totalt, absolut, hundra procent förbjudna. Varje sådan vittnar om att här har en kunskapsbefriad amatör varit framme.
Erre skrev:totte skrev:Ingen aning om Niab, men eltjuvar borde vara totalt, absolut, hundra procent förbjudna. Varje sådan vittnar om att här har en kunskapsbefriad amatör varit framme.
En eltjuv är perfekt den sekunden man sätter dit den. Å eventuellt några minuter mer. Sen är den bara en källa till nya fel. 😁
@halvproffs skrev:Erre skrev:totte skrev:Ingen aning om Niab, men eltjuvar borde vara totalt, absolut, hundra procent förbjudna. Varje sådan vittnar om att här har en kunskapsbefriad amatör varit framme.
En eltjuv är perfekt den sekunden man sätter dit den. Å eventuellt några minuter mer. Sen är den bara en källa till nya fel. 😁
Hmm. När jag kopplat x-lysen har jag ofta använt eltjuv och det har aldrig varit problem med det. Vet ju att det inte är bästa sättet men enkelt att få ström 😎 . Ber så mycket om ursäkt för detta tilltag 😀
halvproffs skrev:Erre skrev:totte skrev:Ingen aning om Niab, men eltjuvar borde vara totalt, absolut, hundra procent förbjudna. Varje sådan vittnar om att här har en kunskapsbefriad amatör varit framme.
Hmm. När jag kopplat x-lysen har jag ofta använt eltjuv och det har aldrig varit problem med det. Vet ju att det inte är bästa sättet men enkelt att få ström 😎 . Ber så mycket om ursäkt för detta tilltag 😀
tallen100 skrev:🤔 Har aldrig använt strömtjuv, men blev nu väldigt sugen på att göra det av någon anledning😇 🤣