Samma här, trodde det var nya meddelanden på Whatsapp först.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund? #758819
#759235Blev lite nostalgisk… Sommaren 83, jag o kompisarna hade upptäckt Iron Maiden o tyckte de var de coolaste, snabbaste och ondaste vi hört. Konfaprästen varnade för hårdrock, Sivert Öholm varnade i TV, föräldrarna trodde vi var förlorade.
Och då… minns inte i vems skivlåda… svart omslag med en tecknad samuraj, titeln ”Show no Mercy” och när vi satte på första låten var det som allt vi tidigare hört var föråldrat o gammalmodigt. Musiken spelades dubbelt så snabbbt, Dave Lombardo på trummor måste haft 4 baskaggar och åtta armar. Sången lät som om en ond demon uppträdde o bäst av allt… den gälla metalliska gitarrslingan som kom o gick under hela låten, Black Magic med Slayer!
Här en liveversion från Göteborg…
Husqvarna 445, Yanmar2001D+kran o huggarvagn
Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund? #759239
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).