Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
Skogsmässor
SFO-träff hos Tåndemåla 5 mars på Tåndemåla
Re: SFO-träff hos Tåndemåla 5 mars på Tåndemåla
tor 03 mar 2022, 06:23#750889Hade gärna åkt, men har mer vindfällor att hugga och har inte skotat en pinne än 😢
tor 03 mar 2022, 07:50#750893
Tack @hlb, skönt att man kvalade in👍
hlb skrev:Jag avstår min plats till någon yngre, om det är fullt, men då får du inte ha fyllt 78.
Tack @hlb, skönt att man kvalade in👍
Det du inte hann idag kan du göra i morgon och hinner du inte då heller så var det inte så viktigt
tor 03 mar 2022, 16:41#750959Så då så är det snart dax för en förhoppningsvis trevlig skogsdag i bra väder och högt i tak och med mycket frågor!😊
Här kommer en vägvisning och ni som kör på GPS kan lägga in adressen Tåndemåla 1
Det finns vägvisning från vägen Myresjö-Bärckaby och fram till gården.
Det är ett visst logistiskt problem då det är en väg biometria skulle ha åsikter om samt lite vinter kvar. Så de som inte vill köra upp på vägen får parkera vid gården så får vi lösa så ni kommer upp till de punkter som jag tagit med. Terrängen är något tuff med en längre förflyttning till en del av träffen men i övrigt bra skogsterräng men med lite ris.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Här kommer en vägvisning och ni som kör på GPS kan lägga in adressen Tåndemåla 1
Det finns vägvisning från vägen Myresjö-Bärckaby och fram till gården.
Det är ett visst logistiskt problem då det är en väg biometria skulle ha åsikter om samt lite vinter kvar. Så de som inte vill köra upp på vägen får parkera vid gården så får vi lösa så ni kommer upp till de punkter som jag tagit med. Terrängen är något tuff med en längre förflyttning till en del av träffen men i övrigt bra skogsterräng men med lite ris.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
tor 03 mar 2022, 17:32#750963Om man kommer 23:an väster ifrån, är det då lättast att svänga av norrut i Drättinge/Braås, eller är det lättare att ta 31:an norrut och svänga av västerut strax söder om Korsberga?
MVH
Alias
MVH
Alias
"Investera i mark, jag har hört att det inte tillverkas längre!"
-Mark Twain
-Mark Twain
tor 03 mar 2022, 19:23#750973
Braås upp till Ramkvilla sedan vidare mot Myresjö från bäckarby är bästa vägen från Växjö. Från Nybro är korsberga bättre väg
alias skrev:Om man kommer 23:an väster ifrån, är det då lättast att svänga av norrut i Drättinge/Braås, eller är det lättare att ta 31:an norrut och svänga av västerut strax söder om Korsberga?
MVH
Alias
Braås upp till Ramkvilla sedan vidare mot Myresjö från bäckarby är bästa vägen från Växjö. Från Nybro är korsberga bättre väg
Senast redigerad av Tåndemåla tor 03 mar 2022, 20:35, redigerad totalt 1 gång.
tor 03 mar 2022, 19:35#750974
Tackar!
MVH
Alias
Tåndemåla skrev:alias skrev:Om man kommer 23:an väster ifrån, är det då lättast att svänga av norrut i Drättinge/Braås, eller är det lättare att ta 31:an norrut och svänga av västerut strax söder om Korsberga?
MVH
Alias
Braås upp till Ramkvilla sedan vidare mot Myresjö från bäckars är bästa vägen från Växjö. Från Nybro är korsberga bättre väg
Tackar!
MVH
Alias
-Mark Twain
-Mark Twain
fre 04 mar 2022, 18:16#751072Då har jag provat rundan så jag har lite koll på tiderna för förflyttningar mellan punkterna.
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
fre 04 mar 2022, 18:28#751076
Hur många vallhundar räknar du med att sysselsätta imorgon med att hålla ihop besökarskaran, för att slippa organisera skallgångskedja? 😉
MVH
Alias
Tåndemåla skrev:Då har jag provat rundan så jag har lite koll på tiderna för förflyttningar mellan punkterna.
Hur många vallhundar räknar du med att sysselsätta imorgon med att hålla ihop besökarskaran, för att slippa organisera skallgångskedja? 😉
MVH
Alias
-Mark Twain
-Mark Twain
fre 04 mar 2022, 18:35#751078Den stora får nog hänga med och om frugan följer med så blir det kanske någon till.🤔 papilloten är mer som en bowlingkula😅
Re: SFO-träff hos Tåndemåla 5 mars på Tåndemåla
fre 04 mar 2022, 19:06#751084Är också laddad! Har letat fram långkalsongerna👍

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).