Motorsåg och handhållet

Stihl bedrägeri i gen

80 inlägg 24355 visningar 11 följer Svara, dela mm...  
Husqvarna
Användarvisningsbild

Re: Stihl bedrägeri i gen

Vante  
#748851Jag ser på Tradera en Makita DCS 5000 men det stämmer inte är en Kina såg typ de Jula mecco såg klon till stig gjord av Safun i Kina antingen fräk logg märkt eller så ser Makita ekonomi avdelning Kina i sortimentet tänkt avsluta förbränning motor man vet ju ej men.
Den här går inte söka sprängskiss Makita DCS 5000 då blir det fel reservdelar.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748853Så här ser den ut på riktigt.
http://www.chainsawcollectors.se/phpbb3 ... hp?t=10558
Den i tradera annonsen är som sagt en kina såg. INTE Makita.

Användarvisningsbild

Vante  
#748897Det är sorligt se någon gör beställning på Makita färgade sågar hos Safun i Kina och sedan sätter dit Makita på svärd plast emblem och trycker etiketter Kartong instruktiosbok med mera bara för kunna ta mera märkes betalt på något som inte är Makita och en modell som utgått ersatt med Anna bokstäver vid den tid som bild datum visar har aldrig fattat varför kineser måste märkes snylta skäms de över sina egna produkter de tillverkar.?
Om någon tagit den i Stiga gult och svart då hade jag inte märkt skillnad är Kina såg med det priset av Stiga att de is göra sånt någon märkes kopie sport dålig kopia och inget med märket att göra alls Makita sågen och med en gammal DCS märkning borde va de nyare EA vid tiden eller PS modeller som är motsvarigheten som kom i år reservdelar katalog tryckt 2020 . 😤

Hepo  
#768960https://www.blocket.se/annons/vasterbot ... /103350961 Hej har anmält denna nu

TS
Användarvisningsbild

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#768964Fortfarande kvar så jag anmälde med.

Annons:
Aspen biobränsle
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).