Föryngring

Timeout från Skogsforum.

92 inlägg 30725 visningar 24 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

JensSkoog  
#731569 @Blivande snickare :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Nu gjorde du mig glad, jätteglad och hoppande glad :-bd :-bd

Arevo
Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

sundelius  
#731573 He is back 😍

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

JörgenO  
#731586 Kul att ha dig tillbaka, blivande snickare,

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

Pannben  
#731629
Blivande snickare skrev:Ja, jag har ju varit borta en bra stund nu. Kanske dags att krypa till korset å erkänna att jag nog saknat många av er ändå..

Har en tid redan som den observante säkert noterat smugit omkring i skuggan här. Dags å träda fram antar jag, förhoppningsvis blir man inte stenad medesamma iallfall. Å det här känns som rätt tråd att börja i 😀


Vad trevligt att du är tillbaka. Jag tycker att det platsar i tråden ”Dagens glädjeämne”.

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

bodaedet  
#731633 Välkommen tillbaks "snickaren" du har varit saknad

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Blivande snickare  
#731657 Tack ska ni ha alla, kul att se att så många kommer ihåg mig :grin:

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#731670 Är du inte klar med din utbildning än?? 🙃

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

hlb  
#731684 Han kan nog snickra bättre än de flesta, men det vore ett helgerån att ändra en så klassisk signatur. 😀

   TS
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Brorsan  
#731695 Bra att du är tillbaks Snickarn!!

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

Erre  
#731710 Jag tackar för berömmet.

Å det finns projekt så det räcker å blir över här hemma så det blir nog många inlägg. 😁

Kanske även blivande snickare fastnar på någon av mina bilder framöver. 😉

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Blivande snickare  
#731762
Mangan skrev:Är du inte klar med din utbildning än?? 🙃

Har kommit fram till att man aldrig blir fullärd och att i livets skola är det inte kalktrecket som är målet. Så namnet får nog stå kvar 😀

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

Göt  
#731809 Kul att du är tillbaka snickarn :-bd :ymhug:

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

norrskog  
#733080 Om en politiker går ut och försämrar för skogsbruket måste det väl diskuteras ? Eller vi gör som många andra. tuggar på en grankotte och lossas det är snus och håller truten .hur många har tagit sina skogsmaskiner till städerna då bensin upproret har demonstrerat ? Eller är alla här inne nöjda med att tanka traktorerna för nästan 20 kr litern

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

jannee  
#733088 Protestera offentligt, blir inte sällan rakt motsatt effekt.
Hur kan bönderna ha råd och tid att syssla med sådan "dumheter"
Exakt samma effekt blir det om skogsägarna/skogsentreprenörerna gör något offentligt.
De som demonstrerar eller manifesterar vill ha fram ett budskap, men vad händer?
Jo massmedia som är vänsterdominerat vinklar det så att det får rakt motsats effekt.
Enda chansen att få något förändrat eller tillrättalagt är i dag mutor (eller lobbning för "rätt" personer)
EX. Var några sommarölänningar med goda kontakter inom regeringsmaffian som "fixade" att Degerhamns cementfabrik saga tog slut.
Finns massor av exempel där personer med "rätt" kontakter lyckats genomföra de mest otroliga byggnationer eller köp.
Inte för inte det heter Sveriges RIKAS lag.

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

FredrikB  
#733094 Voting jannee for the president. Make Sweden great again.

Sorry för lågvattenmärket. Men så jävla trist forumet blir av att läsa sån här politisk skit hela tiden i var och varannan tråd. Nog för att det finns kopplingar mellan politiken och skogen. Men någon nivå kan det väl få finnas så skogsforum inte sjunker ner till flashback eller dylikt...

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).