Motorsåg och handhållet

Fila kedja så det går som smör, hur?

197 inlägg 100859 visningar 29 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Fila kedja så det går som smör, hur?

Williamm  
#731227
knaggen skrev:Har nog ganska bra koll på Gdpr och vad det innebär men du kan nog läsa på lite grann o vad den lagen innebär. Sen behöver du inte blanda i andra i våra diskussion och skall stackarn cykla och jaga mig mitt i natten när jag är ute och rensar vägar från stenhårda granar och tallar. Det är skillnad på provinenc och provinenc tänk på det.

Jag har inte tänkt jaga dig på cykel mitt i natten. Men jag vill gärna se hur du kvistar nu när du skrivit så mycket om det, även utan kamera...

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Fila kedja så det går som smör, hur?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#731237
Williamm skrev:
knaggen skrev:Har nog ganska bra koll på Gdpr och vad det innebär men du kan nog läsa på lite grann o vad den lagen innebär. Sen behöver du inte blanda i andra i våra diskussion och skall stackarn cykla och jaga mig mitt i natten när jag är ute och rensar vägar från stenhårda granar och tallar. Det är skillnad på provinenc och provinenc tänk på det.

Jag har inte tänkt jaga dig på cykel mitt i natten. Men jag vill gärna se hur du kvistar nu när du skrivit så mycket om det, även utan kamera...


Äh, ta med kameran och se till att inga ovidkommande personer fastnar på klippen, så blir det nog bra! 👍
/Niklas

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).