tis 31 aug 2021, 08:21#725539
hehe, jag bara måste lägga på lite ny info i denna tråd. en följetong!! maskinen ute nu igen
börjar bli prisvärd om man börjar läsa trådens inlägg för 10 år sedan. funderade på vad det är för axlar, ser ut att vara portaler? tgb13 är för klent för vikten, unimog? hålbilden är stor i fälgarna. vet någon om det är midja och styraxel fram, jag tolkar det så av bilderna. typ att midjan ger 20 grader och styraxel fram adderar med sitt. den är rätt cool måste jag säga. men så gillar jag udda saker
''annonstext:
Beskrivning
Har en Hevo mini skotare från 99 två axlar Ja köpte den för 4 år sedan Då satte jag på nya Twindäck o nya fäljar för bra bärighet i skogen Jag satte även på nya servospakar körde en månad sedan ställde jag maskinen ock inte kört sedan dess Jag säljer maskinen som ett reparasions objekt Oljefilter bränslefilter måste bytas sammt motorolja Batteri måste bytas 12 volt jag kommer inte vad motorn heter men lättjobbad PRIS 135 000 + M Kan tängka mej ett byte som delbet kom med förslag Maskinen måste hämtas med lastväxlare om höjden tillåter detta Du som köper denna maskinen får en undebar maskin med lite jobb BUD''
https://www.blocket.se/annons/skaraborg ... v/97046709
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto