Öppna kategorin

Självverksamma skogsägare på Facebook?

9 inlägg 3011 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Självverksamma skogsägare på Facebook?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#722354 Jag måste bara fråga.... 🤔
Jag var för evigheter med i den gruppen, sedan försvann den bara ur flödet för rätt länge sedan.
Jag har sökt och den finns verkligen inte.
Men så har man genom åren läst något som tyder på att gruppen finns, och så säger en granntant (utan mellanslag 😉) att hon läser i gruppen.
Igår så bad jag en bekant att söka, och det räckte att skriva "självv" så dök ju gruppen upp, jag får absolut inget resultat ens på hela ordet.
Söker jag på Google så får jag en länk.....som för mig leder till en helgrå sida som ej laddas.

Enda jag kan tänka är att jag utan att veta (fatta) blivit blockad för åratal sedan. Har svårt att tro att jag betett mig otillbörligt i.a.f 😇 .
Har detta hänt för fler?
På detta vis finns det ju ingen att fråga heller, men det kanske är så det är att bli blockad.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

Larsi  
#722357 Märkligt
Jag kollade på den sidan innan jag gick in här

Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

isteskog  
#722437 Jag blockade då aldrig någon på sidan (det var jag som startade gruppen) Vet att det är över 16 000 medlemmar där nu.... 👍

Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#722533
isteskog skrev:Jag blockade då aldrig någon på sidan (det var jag som startade gruppen) Vet att det är över 16 000 medlemmar där nu.... 👍


Har du kontaktuppgifter till någon admin så man kunde fråga?
Jag kommer verkligen ingenstans, enda är att jag får upp den som sökresultat på Google, men kommer inte vidare. Varken med telefon eller dator.
I datorn har jag t.o.m sparat gruppen som bokmärke.

   TS
Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#722535 Det var mest en dryg miljöpartist som härjade i den gruppen. Helt utan moderering dessutom. Det är bättre att annonsintäkterna hamnar hos Skogsforum än hos Zuckenberg.

Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

isteskog  
#722542
D Brown skrev:
isteskog skrev:Jag blockade då aldrig någon på sidan (det var jag som startade gruppen) Vet att det är över 16 000 medlemmar där nu.... 👍


Har du kontaktuppgifter till någon admin så man kunde fråga?
Jag kommer verkligen ingenstans, enda är att jag får upp den som sökresultat på Google, men kommer inte vidare. Varken med telefon eller dator.
I datorn har jag t.o.m sparat gruppen som bokmärke.

Jag har noll koll på gruppen där, tyvärr! Är inte med på Fb av olika anledningar längre. 🤔

Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

masyngel  
#722566 Men isteskog?

Jag brukar se dina inlägg på skydda skogen, I alla fall för någon vecka sedan...

Avatar Fallback

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

isteskog  
#722580
masyngel skrev:Men isteskog?

Jag brukar se dina inlägg på skydda skogen, I alla fall för någon vecka sedan...

Man kan snika sig in och skriva på Fb. Men jag tror nog inläggen är äldre ..... 😎

Användarvisningsbild

Re: Självverksamma skogsägare på Facebook?

Stampep  
#722591
D Brown skrev:
isteskog skrev:Jag blockade då aldrig någon på sidan (det var jag som startade gruppen) Vet att det är över 16 000 medlemmar där nu.... 👍


Har du kontaktuppgifter till någon admin så man kunde fråga?
Jag kommer verkligen ingenstans, enda är att jag får upp den som sökresultat på Google, men kommer inte vidare. Varken med telefon eller dator.
I datorn har jag t.o.m sparat gruppen som bokmärke.


Du har PM D Brown

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).