Skogshistoria

Need picture vintage Husqvarna chainsaw

10 inlägg 9872 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Margunn  
#719551 I am looking for a pic of a Husqvarna chainsaw from approximately 1970 to use on a poster that I want to give my father. He was a logger and a salesman who also repaired H chainsaws (in Norway) in the 1960s and 70-ies, and a passionate H fan. Now he just moved into a nursing home, and I think such a poster reminding him of his golden years might brighten him up. Does anyone have a picture that I could get/buy to use for this purpose?
Fingers crossed
Margunn



   TS
Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Torbjörn Johnsen  
#719564 Hur ser det ut bland er som samlar? Här har ni chans till dagens goda gärning😎

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Williamm  
#719568 @Mange. Tyvärr har jag ingen bra bild.

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Margunn  
#719583 Bildet behøver ikke å være "bra" typ profft. Bare det er klart og har høy oppløselighet så det kan forstørres. Håper noen kan hjelpe.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Williamm  
#719588
Margunn skrev:Bildet behøver ikke å være "bra" typ profft. Bare det er klart og har høy oppløselighet så det kan forstørres. Håper noen kan hjelpe.

Jag har bara bild på mina nyare, min äldsta hva är 1982

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

totte  
#719609 Here's one. Hva 180S from early seventies. Still running strong.

1626388342_120719_02.jpg
1626388337_120719_03.jpg

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Margunn  
#719616 Hei den er fin :-) Kunne jeg få bruke det til plakaten? I så fall ville du eventuelt sende meg originalbildet (det øverste/forsiden) i fullversjon? Håper det går å sende til min epost: margunn.bjornholt@gmail.com.
Jeg vil også gjerne ha flere bilder om andre har.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

totte  
#719683 Visst får du gärna använda bilden. Jag har skickat den till din mail.

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Williamm  
#719685
Margunn skrev:I am looking for a pic of a Husqvarna chainsaw from approximately 1970 to use on a poster that I want to give my father. He was a logger and a salesman who also repaired H chainsaws (in Norway) in the 1960s and 70-ies, and a passionate H fan. Now he just moved into a nursing home, and I think such a poster reminding him of his golden years might brighten him up. Does anyone have a picture that I could get/buy to use for this purpose?
Fingers crossed
Margunn

Kolla där: http://www.chainsawcollectors.se/phpbb3/viewforum.php?f=22
Där finns det massa bra bilder. Men du måste nog bli medlem först.
Bild

Användarvisningsbild

Re: Need picture vintage Husqvarna chainsaw

Abzazel  
#762234 Detta påminner mig om den gåva jag gjorde till min mormor som älskar inredning, jag gjorde henne en vacker väggklocka i trä snidad och dekorerad av mig själv, jag har fortfarande hennes leende i minnet 😀 så om du har familj som älskar den här typen av saker, tveka inte att erbjuda dem det kommer att göra dem mycket glada 🙂 .

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).