Socialt (mer om oss)

Hur hittade du till skogsforum?

79 inlägg 95659 visningar 31 följer Svara, dela mm...   

Hur hittade du till skogsforum.se första gången?

4
1%
195
56%
2
0%
50
14%
66
19%
30
8%
Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#690985 Oj,det var längesedan... 2007 enligt facit. Kanske inte varit den flitigaste skribenten men följt många roliga och intressanta diskussioner. många profiler som med hjärtans lust kastar sig in i diskussioner. Men för det allra mesta God ton. To be continued...

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Sågverksarbetarn  
#698211 Jag hittade hit via min sambo som jobbar inom skogsbruket och är skogsägare. Efter att ha fått griller i huvudet efter en diskussion om skogsbrukets vara eller icke vara förra veckan så bestämde jag mig för att bli medlem här. Jag vill lära mig mer och jag måste lära mig mer om skogen och hur man bäst vårdar den. Jag tycker även att diskussionerna och åsikterna verkar vara mer balanserade och verklighetsförankrade här än i vissa andra medier.

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

JensSkoog  
#698315 Du har en bra sambo, du, @Sågverksarbetarn :-bd

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Fjellgeten  
#745838 Hej , jag ska köpa en grävare och ville ha tipps om vikt och märken , vad man ska tänka på , ska göra en väg upp till min gård , van vid stora maskiner och nu ska jag altså köpa en egen liten 6-14 tonnare , där jag ska göra väg är mycket berg , så blir ju lite borrning mm. Så jag kommer läsa lite om era erfarenheter, och kanske slänga in en fråga också , även frågor om transportabla sågverk mm 👍🏻

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).