can skrev:Hei eg er vestlending fra Norge og her regnar det nok desverre ein del meir enn i Sverige så dette meiner eg og ha greie på.Niking skrev:Tyvärr finns Husqvarna/Jonsereds modell i endast en storlek, som dessvärre är mycket kort i ärmarna. Stihl har åtminstone två storlekar, som dock båda är för korta i ärmarna för mig.
/Niklas
Denne frakken her til stihl har eg brukt mykje i lett regn det som på norsk blir kalla yr. Kjøp den største utgaven den er iverfall lang nok på armane til meg er ca 180 cm. Men når det regnar skikkelig og ofte bles også er det skikkelig regnklede som må til Buksa bør faktisk vera litt tjukk og solid pga den er mykje meir utsatt for slitasje enn jakka skarpe greiner mm. Bør også vera litt vid i beina da er den mykje lettare og ta av og på når ein har skoa på viss det eksempelvis skulle letta. Jakka treng ikkje vera lika tjukk men her også gjeld det samme desto meir solid desto lengre helde ho, men blir jo sjølvsagt tyngre og gå med også da. Slik som det ofte regnar her på vestlandet blir ein mykje våtare av regnet som kjem utanfrå enn svetten som kjem innanfrå iverfall ifølge min erfaring, våt snø blir ein svært kald og våt av, selv om det på mine breddegrader kjeme mest regn. Kunsten er og ha så lite klede på seg som mulig under regnklærne, bruker ikkje noe meir enn enn boxer under vernebuksa og ofte ikkje meir enn ei ulltrøye under regnjakka eventuelt ei ulltrøye og ei heilt tynn jakka eks vis stihl si sommarjakka
Tyvärr var även Stihls XL-variant onödigt kort i ärmarna för mig 😡
/Niklas