dexter skrev:nån som kan tipsa om en bra lampa som är lite mer mitt imellan "chlas ohlsson kvalité" och en sån där årslöns lampa xD en bra lampa för att meka me, gå till bilen och gärna vattentät.
kan tillägga att ja köpte en lampa från clas ohlsson och den höll i en vecka.. sen sprack den. så tips om nåt "värre" tack =)
Nisse Husberg skrev:Mitt problem är att jag vill ha en lampa som bara har lägena PÅ och AV. Jag har inte alls lust att med handskarna på trycka på den minimala knappen och trycker man en gång för mycket så får man gå igenom hela proceduren en gång till.
Erre skrev:Nisse Husberg skrev:Mitt problem är att jag vill ha en lampa som bara har lägena PÅ och AV. Jag har inte alls lust att med handskarna på trycka på den minimala knappen och trycker man en gång för mycket så får man gå igenom hela proceduren en gång till.
Jag vet inte vad du har för vantar på dig i skogen. Men jag testade att stänga på och av min pannlampa med en grytvante nu, bara för skojs skulle. Ett tryck på, ett tryck av. Hålla inne knappen när den lyser så går den runt i 3 olika styrkor. Bara att släppa knappen när man är nöjd.
Så jag ser inte alls dom problemen som du gör Nisse.
@Mangan skrev:Jahapp, tredje gången jag skulle ha Wizard-lampan i hjälmfästet så sprack fästet. Inget arbetat i kväll då . Var väldigt trögt att få dit lampan innan, som om det var lite fel dimension. Hur upplever ni hjälmfästet?
Erre ?