#517337Jag har också en 135:a men jag vet faktiskt inte vad det är. Kollat i manualen men inte hittat något. Jag har en trekantsformad "kåpa" över mitt hål som syns suttit på din med.
#517400Här er bild som visar lite av va det kan vara, ser ut för mig som nån ljusbrytare med indikatorlampor ovanför brytaren????? Kanske nån blinkljusbrytare????
1531214756_66295_1492356415__6.jpg
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
#517510Traktorerna kom från England utan skyddsram och så blev det en del påbyggen med skyddsram och inklädningssatser och senare blev det hytt. Den där blinkerslådan är monterad här i Sverige, av importören...
#630407Jag har också köpt mig en 135a, min första traktor. Säljaren hade inte jättemycket info att förmedla men jag har klurat ut en del med manualen. Men bak vid trepunkten hittar jag bara en hydraulslang, det ska väl finnas 2 slangar för att koppla in diverse tillbehör?
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).