Motorsåg och handhållet

STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

150 inlägg 39594 visningar 20 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

Kvelp  
#623833
can skrev:Men i går gjekk ho hardt.


Hvordan skal man unngå at en sag skjærer seg? Gå opp en størrelse eller unngå overbelastning? Skjer dette f eks pga at sagen slås av for raskt etter hard belastning uten tomgangskjøring som kjøler? Skal ikke en proff sag tåle yrkesbruk?

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

Avslutat-02  
#623835 En motorsåg är ej gjord för att köras långa stunder utan att sågen får vila (andas) emellan varje kör pass...

När man släpper gasen så går den ner på tomgång och kyler, för att sedan gasas upp igen.

Olja,bränsle sort, körteknik, mängden sågspånn som ligger under kåpan, vass kedja mm är sånt som påverkar om den skär eller ej.

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623850 Trur da er min eigen feil at ho skar seg, for og gjera ein lang historie kort så blei ho kjørt med forholdsvis skittent luftfilter på fredag. Trur da er grunnen. Kor mykje koster ny sylinder og sånn da? Sån ca, arbeidet er «gratis»

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

Björn T  
#623852 Här kommer ett förslag. https://www.skogsverktyg.se/Reservdelar ... s-gar.html

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623855 Ok, da mesta er vel litt dyrare i Norge men då veit eg nå sån ca kva ein kan forventa seg.

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

Avslutat-02  
#623877 Lägg upp en bild på cylindern... kanske räcker med att byta kolven...

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623895 Vanligast är överhettning. Rusvarv o slö kedja, lite magert ställda..
Att klya görs effektivast o flippa på gasen. Då får den bränsle o kylluft. Tomgång när den är för varm ger mindre av båda o risken att den fortsätter stiga i temp är stor.

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#624182 Nei var ikkje noke og gjera med sagå mi som skar seg. Veivakslingen, sylinder og stempel var ødelagd.
Var berre til og handla ny sag viss eg ville. (Slepp og betala sjølv)
Er usikker på kva eg skal gjera, eg slit med høgre skulder for tida. Brukar no ei 550 xpg.
Vil tru at ei 261 utan håndtaksvarme er ca 0,5 kg lettare, begge sager startklare med 13 toms sverd, brukar samme skjæreutrustning på begge to, x cut med speed cut sverd.
Hadde ikkje brydd meg før, men når skuldera ikkje er bra har tyngda mykje og sei.
Går og kvister opp kanttrær for hogstmaskina for tida, stihl 201 trur eg rett og slett blir for svak for jobben.

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

JensSkoog  
#624186
can skrev:Er usikker på kva eg skal gjera, eg slit med høgre skulder for tida. Brukar no ei 550 xpg.
Vil tru at ei 261 utan håndtaksvarme er ca 0,5 kg lettare, begge sager startklare med 13 toms sverd, brukar samme skjæreutrustning på begge to, x cut med speed cut sverd.
Hadde ikkje brydd meg før, men når skuldera ikkje er bra har tyngda mykje og sei.
Går og kvister opp kanttrær for hogstmaskina for tida, stihl 201 trur eg rett og slett blir for svak for jobben.

Ta hensyn til skuldra di, @Can - ille om en tøyer strikken for
sånne greier kan lett bli kroniske og da er løpet kjørt :((
Hadde nok prøvd MS201 med RS kjede i kvistinga. Den er utrulig
effektiv og sjøl om sjølve skjæringa tar litt lenger tid, så fløtter en
både på seg sjøl og kroppen så mye raskere med ei så lett sag i
hendene, så det kan gå opp i opp. Spesielt hvis alternativet er å
ta knekken på seg sjøl :wink:

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#624191 Da mest idiotiske er at skaden ikkje kjem frå arbeid med motorsag men ein kombinasjon av benkpress og over head press.

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

JensSkoog  
#624197
can skrev:Da mest idiotiske er at skaden ikkje kjem frå arbeid med motorsag men ein kombinasjon av benkpress og over head press.

Som jeg alltid har sagt - trening kan være direkte skadelig :d

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#625707 Blei ei ny 201 i dag så får me sjå, har picco semichisel samt Oregon 91 vxl kjeda til ho. Dei har 50 dl men forhandleren til 201 korte dei ned til 44 sån at dei passe på 12 toms sverdet. Små tenner på desse kjedene spesielt når kjedet begynner og bli utfilt, må bruka 3,6 mm då. Ellers 4,0 mm.
Håpa inderlig at eg blir bra igjen i skuldra, vært til fysioterapeut i dag og fått 3 øvelser eg skal gjera med strikk. Men trur ikkje at eg blir bedre av og sjukemelda meg heller, bedre og vera litt i aktivitet. Får heller ta da litt med ro. Høgg heldigvis ikkje på akkord.
Viss eg ikkje blir bra, kva skal eg gjera då? Blir vel uføretrygda, veit ikkje kva som ellers kan passa meg. Heldigvis har eg berre meg sjølv og forsørga og ingen lån eller dyre vanar.

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

JensSkoog  
#625730 Grattis till köpet, @Can :-bd
Det känns efter en dag att man använder 201'an och inte storsågen i kvistningen.
Jag har tagit ner en hög tallar i går och idag, och använde min gamla, trogna MS200 i kombo med MS361. Då jobbar jag lätt och rygg och armar höll :grin:

Användarvisningsbild

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

johan eriksson  
#625734 Rätt såg till rätt arbete så går det lätt. 👍
En 50cc motorsåg är lite som en traktorgrävare, går att använda till det mesta men egentligen inte bra till något 😀

Avatar Fallback

Re: STIHL MS 261 Gen 3 kommer 2020 med Light 04

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#625744 Jo før skulderskaden min var det null problem ein full dag med ei 261, men kanskje eg får tenka litt annerledes no.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).