Skogsmässor

Kom ihåg monter 575 [forumets monter på Elmia]

36 inlägg 17342 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kom ihåg monter 575 [forumets monter på Elmia]

Fredrik Reuter  
#59236 Hej,
Monter 575 (http://www.elmia.se/Global/Wood/images/ ... od2009.pdf) tycker jag ni ska besöka på mässan i år. Det är delad monter och ena delen kommer skogsforum.se att husera i!
Det torde kunna bli en riktigt fin mötesplats för alla användare på forumet som ska besöka mässan.

Monter 575 finns på den småskaliga slingan precis i korset till busshållplatsen till stora slingan.

Just nu fixas det ganska rejält från min sida för att göra deltagandet så bra som möjligt.
Kepsar, dekaler och tröjor kommer med stor sannolikhet iaf att finnas i montern.
Mer information kommer givetvis att komma allt eftersom.

Vi ses (hoppas jag) - Välkomna!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Kom ihåg monter 575!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59251 Skoj skoj skoj :D Är du själv där från och med onsdagen eller?

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

Fredrik Reuter  
#59252 Tjena!
Jodå, jag kommer vara där hela tiden, ons-lör.
Kan inte lova att jag kommer vara i montern 100% av tiden men kommer lämna ut numret till mobilen för de som vill stämma träff.

Kepsar och T-shirts kommer också finnas i montern, lite oklart med det mesta runt detta hittills, men räkna med att det kommer finnas iaf!

Sedan har vi lite idéer på aktiviteter i montern men det är inget spikat än, har ni förslag får ni gärna skicka ett PM!

Vi hörs!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

masterchief  
#59253 Jag kommer vara därnede onsdag tom fredag...
Lördagen fick jag inte dispens iom svärmor firar jämnt samtidigt som frun och hennes bror fyller år :oops:

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

swe#kipp  
#59267 jag kommer ner på tors eller fredag och blir kvar hela tiden :)

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

buster67  
#59334 Jag kommer på lördag :) 575 är det på den lilla slingan :roll:

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

Fredrik Reuter  
#59364 Hej,
Jodå, monter 575 är på den småskaliga slingan, precis i korset med avtagsvägen till busshållplatsen till/från storskaliga slingan.

Finns en numera lite omtalad flygbild här: blog/Admin@skogsforum/skogsforum_p%C3%A5_elmia_b-1374.html

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

buster67  
#59385 Ok då kommer jag nog innom monter 575 på lördag :wink:

Avatar Fallback

Re: Kom ihåg monter 575!

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59408 jag kommer garanterat förbi den montern både onsdag o torsdag.. skulle vara kul o träffa lite folk från forumet. jag ska försöka blogga direkt från Elmia dom dagarna jag är där. ni som suttit här på forumet rätt länge som man "nästan" har lärt o känna. det vore kul om ni ändå är nere onsdag- torsdag o fräffas. släng iväg ett pm med mobil nummer så kanske vi ses

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59409 Vore det in te kul att sätta några tider då man kan träffa för lite fika?

Givetvis kommer man för bi och säger hej!!!

//.D

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

Fredrik Reuter  
#59460 Hej,
Vi borde kunna ordna så det kan fikas i anslutning till montern.
Lite vanskligt kanske att lova nåt kanske, men det vore väl attans om man inte skulle kunna bjuda några på en kopp!
Jag ska kolla på detta och återkommer under nästa vecka om det kan vara något!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

totte  
#59462 Kan bara inte låta bli att tänka på Hasse Alfredssons klassiska replik: "Säffle, kan man få en kopp kaffe?" :lol:

Avatar Fallback

Re: Kom ihåg monter 575!

mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59467 Tjena!
Kanon kul att det blev en monter till slut ändå. För mig att det var för dyrt mm. Ska självklart ta ett besök. En käpa får man allt inhandla för att sponsra detta underbara forum. Var på elmia idag på Game Fair, Men ska villigt erkänna att det kommer inte i närheten av Elmia Wood då dessutom med forumet på plats. Synes..
Rock on

Avatar Fallback

Re: Kom ihåg monter 575!

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59475 Får man fråga hur det kom sig att forumet blev representerat på mässan ändå trots att första budet var att så ej skulle ske, berodde det t.ex på någons välvilja, hade någon bokat för stor yta, eller var det kanske själva Elmia som ville se forumet på plats?
(kanske det står förklarat någonstans, men jag hittade det inte i.a.f)

Kul i vilket fall, är det någonstans det är idé att synas så är det väl där.

Användarvisningsbild

Re: Kom ihåg monter 575!

Fredrik Reuter  
#59476 Hej,
@Totte:
Hehe, ja, hade de funnits lite mer tid hade man ju kunnat göra något på det! Tack för tipset, har hört det där så många ggr genom åren att jag inte hade en tanke på det.

@Mikbo1 och DBrown:
Ja, det blev hastigt och lustigt ett lappkast i detta fall, himla kul faktiskt.
Efter att jag pratat med Elmia i ett annat ärende hittades en lösning som blev riktigt bra. Montern skulle egentligen ett annat företag ha, så kanske blev detta en riktigt bra lösning för alla.
Vi får ju inte heller glömma att det är en delad monter så det är ju en liten monteryta vi talar om. Men det ska nog räcka för att visa upp forumet och köra lite sammankomster iaf!

Vi hörs!

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).