Före och efter jobbet

Sjuk!

5 inlägg 2589 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Sjuk!

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#58659 Vilket mörker, har fått influensa!
Fullt frisk igår och nu helt slut i kroppen med feber hosta och värk, fy hundan för att vara sjuk! Kommer inte ens ihåg när jag senast var sjuk...
Kanske är svininfluensa :surp: 8)

Så, nu har jag gnällt färdigt, lär väl åka till apoteket och inhandla något starkt så man är frisk till imorgon :roll:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Sjuk!

totte  
#58671 Ush då, inte kul alls! Du får ta och krya på dig och ta det lugnt så du inte drar på dig ännu värre.

Användarvisningsbild

Re: Sjuk!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#58679 Ja fy tusan för att vara sjuk under jobbsäsongen :S

krya påre!

Användarvisningsbild

Re: Sjuk!

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#58972 Jaha, fortfarande sjuk, snart en veckas inkomstbortfall....Man skulle ha sjukskrivit sig direkt men med 3 karensdagar så vet man aldrig om man hinner bli frisk innan man är berättigad till sjukpenning, dessutom är Försäkringskassan mer än lovligt misstänksamma när en företagare vill sjukskriva sig så man skiter hellre i sjukanmälan :roll:

Det här är nog första gången jag blivit sjuk under röjsäsongen, har ju hitills lyckats hålla mig frisk fast det varit på gång ibland, är man anställd så blir man nog lättare sjuk.
Så, färdigyrat för denna gång, siktar på att vara frisk på onsdag, får se hur det går med det :mrgreen:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sjuk!

masterchief  
#58973 En riktig influensa släpper sällan förrän man tror man är färdiga och kasta in handsken.
Krya på dig!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).