ATV och UTV i skogen

Köpa Yamaha grizzly 550 EPS - 2011

4 inlägg 3987 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Köpa Yamaha grizzly 550 EPS - 2011

Yamaha550EPS  
#586109 Hej, ny på forumet.

Har fått möjlighet att köpa en 550 enligt rubrik av en bekant. Den har gått 107h, flyttbar winsch med fjärr, hasplåt i alu. I övrigt i gott originalskick, dock halvslitna däck på plåtfälgar.

Försökt kollat blocket och få mig en prisbild men det verkar variera mellan 40-65k.

Eftersom det är en bekant vill jag inte komma med ett skambud, samtidigt vill inte han ta ut för mycket. Vad anser ni en sådan är värd?



   TS
ATV från Bengtssons
Avatar Fallback

Re: Köpa Yamaha grizzly 550 EPS - 2011

Avslutat-02  
#586114 Ca 50.000 kr.

Ska du köpa privat eller till skogsbruk?
Finns ju några fina trådar om förmånebeskattningar......

Användarvisningsbild

Re: Köpa Yamaha grizzly 550 EPS - 2011

Yamaha550EPS  
#586119 Tack, privat blir det nog.

   TS
Avatar Fallback

Re: Köpa Yamaha grizzly 550 EPS - 2011

tjärn  
#586437 Jag har en årsm -15 camo/färg med dom milen/timmarna. Plogblad, hand/tumvärmare, orginalwinch, flyttbarwinch fram/bak. Fjärrkontroll till alla tre winchar. Bra originaldäck.
Jag har använt den mest till snöskottning och köra grejer på gårn. Har aldrig dragit tunga velass. Vara älg på boggievagn på höstarna. Hör gärna av dig om du är intresserad.

Hade tänkt slänga ut en annons för att jag är sugen på att byta till sexhjuling.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).