Före och efter jobbet

Ny serie på Discovery Channel...

9 inlägg 3412 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ny serie på Discovery Channel...

DunderBabe  
#57951 Kommer att komma en ny serie American Loggers på discovery channel, vet ej när den kommer att sändas i sverige men verkar apselut intressant!

Handlar mest om amerikanska timmerbilar, typ "Ice road truckers" stuk men även med maskinerna!


http://dsc.discovery.com/tv/american-loggers/american-loggers.html



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Ny serie på Discovery Channel...

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57986 Denna seriern har jag sett säsong ett av, och har på datorn. Sevärd och intressant faktiskt :)

Användarvisningsbild

Re: Ny serie på Discovery Channel...

Valmet860  
#57987 Hur många avsnitt finns det ? jag har bara "kommit över " 6 st avsnitt :surp: annars en väldigt intressant serie.

Avatar Fallback

Re: Ny serie på Discovery Channel...

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#57994
Valmet860 skrev:Hur många avsnitt finns det ? jag har bara "kommit över " 6 st avsnitt :surp: annars en väldigt intressant serie.



Dumt att säga att jag har hela första säsongen, det vet jag inte men antog det iaf, har sex stycken avsnitt precis som du :P

Avatar Fallback

Re: Ny serie på Discovery Channel...

DunderBabe  
#58031
kjugekarlsson skrev:Denna seriern har jag sett säsong ett av, och har på datorn. Sevärd och intressant faktiskt :)


Hur ha du fått tag på den??
Skulle jätte gärna få tag på den!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny serie på Discovery Channel...

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#58035 då kanske man skulle ta o ifråge sätta om det finns nåt inträsse om att lägga upp en dc++ hubb?
och själv klart så kommer det att bli en privat i så fall så att inte vem som hällst kommer in

Användarvisningsbild

Re: Ny serie på Discovery Channel...

Valmet860  
#58063 En dc hubb är väll aldrig fel :grin:

Avatar Fallback

Re: Ny serie på Discovery Channel...

Anders Olsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#58070
DunderBabe skrev:
kjugekarlsson skrev:Denna seriern har jag sett säsong ett av, och har på datorn. Sevärd och intressant faktiskt :)


Hur ha du fått tag på den??
Skulle jätte gärna få tag på den!


Google är din vän: http://www.google.se/search?hl=sv&clien ... %B6k&meta=

(Jag uppmanar inte till fildelning, jag lär bara folk att använda google :lol: )

Avatar Fallback

Re: Ny serie på Discovery Channel...

DunderBabe  
#58100
Anders Olsson skrev:
DunderBabe skrev:
kjugekarlsson skrev:Denna seriern har jag sett säsong ett av, och har på datorn. Sevärd och intressant faktiskt :)


Hur ha du fått tag på den??
Skulle jätte gärna få tag på den!


Google är din vän: http://www.google.se/search?hl=sv&clien ... %B6k&meta=

(Jag uppmanar inte till fildelning, jag lär bara folk att använda google :lol: )


En tackar så mycke :wink:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).