Socialt (mer om oss)

Var är nolltax

38 inlägg 9720 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Var är nolltax

M-F  
#283144 Fan var är nolltax nu igen han försvinner ju med jämna mellan rum men nu har han varit borta väl länge :grin: Saknar hans dråpliga inlägg



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Var är nolltax

totte  
#283149 Ja, man undrar. Han har inte varit här sen fre 06 dec 2013. Saknar också hans mycket speciella språkbehandling och ofta skarpsynta iakttagelser. Ibland svävade det ju ut rejält, gissar att det var en del flytande varor inblandade. Men vissa gånger fick han till små litterära mästerverk.

Användarvisningsbild

Re: Var är nolltax

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#283201
totte skrev:Ja, man undrar. Han har inte varit här sen fre 06 dec 2013. Saknar också hans mycket speciella språkbehandling och ofta skarpsynta iakttagelser. Ibland svävade det ju ut rejält, gissar att det var en del flytande varor inblandade. Men vissa gånger fick han till små litterära mästerverk.

Jag håller med :sad:

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Hema  
#579925 Något nytt om nolltax?

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

tallen100  
#579927 Han är saknad, och många andra oxå som inte verkar vara aktiva längre...

Användarvisningsbild

Re: Var är nolltax

Seb macahan  
#579967 Hade varit intressant o veta varför vissa medlemmar väljer o lämna forumet.

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Avslutat-02  
#579984 Någon som har en idé varför vissa har slutat här?

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Blivande snickare  
#579993 På senare tid, jo.

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Avslutat-02  
#579997 Komiskt... :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

tallen100  
#580001 På senare tid har jag inte märkt att några slutat :roll:

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Avslutat-02  
#580002 Enligt vissa så är det visst en nykomling med endast 6 månader här som orsakat stora bortfall. ^#(^

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

tallen100  
#580006 Jo då har förstått det, men inget jag märkt av.
Konstigt att det är så trångt för en del, tycker det verkar finnas gott om plats för alla att vara och skriva här :wink:
Och åter igen, det är valfritt att läsa det man vill :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Var är nolltax

Avslutat-02  
#580007 Det är inte så att folk har fått andra intressen?

Användarvisningsbild

Re: Var är nolltax

hlb  
#580040 En gång skogsintresserad alltid skogsintresserad, men ibland blir vi gamle dementa och till och med trillar av pinnen.

Användarvisningsbild

Re: Var är nolltax

halvproffs  
#580046 Trådskaparen själv har inte varit här sen 22 nov 2018. Har själv saknat honom och pm-at han utan svar tyvärr. Är nog många som tröttnat på ena eller andra sättet.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).