Skogsmässor

SkogsElmia 2019

142 inlägg 62927 visningar 26 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

hlb  
#565964 Hur många forumister, mer än jag, vill komma på den stora kusinträffen?

Elmia
Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

Torbjörn Johnsen  
#566576 Tiden går snabbt nu och det närmar sig mässan med stormsteg. Skogsforum har samma monter på SkogsElmia som vi hade på Elmia Wood sist. Vi gör som vi gjorde på Elmia Wood och försöker hålla koll på tider och dagar för er som vill vara med och hjälpa till att bemanna. Skicka ett PM till mig om ni är på plats och har lust att sätta av någon timme i montern. Som vanligt går det att campa på mässparkeringen och överlevde ni regnnätterna under Elmia Wood 2017 så klarar ni allt!

Vi kommer att köra motorsågsfrisbee i montern och fixa kaffe och fika för alla som vill titta inom.

SkogsElmia 2019 kommer att ha ett stort fokus på teknik och frågor för skogsägare. Under mässan premieras ett antal innovationer som ni kan läsa mer om i tråden 11 nominerade till SkogsElmia Innovation Award

Som sagt: skicka ett PM till mig om ni vill vara med i montern och i så fall vilken tid och dag som passar er. Ska bli kul att ses igen!!!

   TS
Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

sundelius  
#566582
JensSkoog skrev::(( :(( :((
Jag hade sett fram emot Elmia i år, och börjat planera, då
jag upptäckte att den stora kusinträffen sker just den helgen
så då är min fru stenhård på vart vi ska :cry:

Hoppas det blir en träff för forumistar på eftersommaren/hösten
som ersättning för gallringsdagar. 🙏

Va, då blir ju hela året ur led om vi inte ska fara till Elmia ihop :(( :((

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

JensSkoog  
#566583 Ja - det är illa, men du vet vem som rår :(( :((

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

Kse  
#566628
Torbjörn Johnsen skrev:Tiden går snabbt nu och det närmar sig mässan med stormsteg. Skogsforum har samma monter på SkogsElmia som vi hade på Elmia Wood sist. Vi gör som vi gjorde på Elmia Wood och försöker hålla koll på tider och dagar för er som vill vara med och hjälpa till att bemanna. Skicka ett PM till mig om ni är på plats och har lust att sätta av någon timme i montern. Som vanligt går det att campa på mässparkeringen och överlevde ni regnnätterna under Elmia Wood 2017 så klarar ni allt!

Vi kommer att köra motorsågsfrisbee i montern och fixa kaffe och fika för alla som vill titta inom.

SkogsElmia 2019 kommer att ha ett stort fokus på teknik och frågor för skogsägare. Under mässan premieras ett antal innovationer som ni kan läsa mer om i tråden 11 nominerade till SkogsElmia Innovation Award

Som sagt: skicka ett PM till mig om ni vill vara med i montern och i så fall vilken tid och dag som passar er. Ska bli kul att ses igen!!!


Regnade det på campen 2017?

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

ananders  
#566637
Kse skrev:
Torbjörn Johnsen skrev:Tiden går snabbt nu och det närmar sig mässan med stormsteg. Skogsforum har samma monter på SkogsElmia som vi hade på Elmia Wood sist. Vi gör som vi gjorde på Elmia Wood och försöker hålla koll på tider och dagar för er som vill vara med och hjälpa till att bemanna. Skicka ett PM till mig om ni är på plats och har lust att sätta av någon timme i montern. Som vanligt går det att campa på mässparkeringen och överlevde ni regnnätterna under Elmia Wood 2017 så klarar ni allt!

Vi kommer att köra motorsågsfrisbee i montern och fixa kaffe och fika för alla som vill titta inom.

SkogsElmia 2019 kommer att ha ett stort fokus på teknik och frågor för skogsägare. Under mässan premieras ett antal innovationer som ni kan läsa mer om i tråden 11 nominerade till SkogsElmia Innovation Award

Som sagt: skicka ett PM till mig om ni vill vara med i montern och i så fall vilken tid och dag som passar er. Ska bli kul att ses igen!!!


Regnade det på campen 2017?


Inte när jag var där. :d

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

Erre  
#566643
Kse skrev:Regnade det på campen 2017?

Det var lite blött på campingen om jag minns rätt. :d

Avatar Fallback

Re: SkogsElmia 2019

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#566645 :d de var iaf lite fuktigt på parkeringen

Avatar Fallback

Re: SkogsElmia 2019

joakim550  
#566656 Går det att fixa biljetter före?👍

Avatar Fallback

Re: SkogsElmia 2019

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#566683 Har alltid gått på elmias hemsida innan

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

Torbjörn Johnsen  
#566710
joakim550 skrev:Går det att fixa biljetter före?👍


Här är länken till Elmias förköp:
https://secure.tickster.com/en/8w64yexne06ydl6/products

Brukar vara billigare än att köpa i kassan...

   TS
Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

totte  
#566830
totte skrev:Siktet är inställt.


Nej, tyvärr har jag fått vrida om siktet. Det blir ingen SkogsElmia för mig i år, vi har ju blivit med valp här (vilket förstås inte är tyvärr) och det vore lite väl mycket för hustrun att bli lämnad ensam med valpen i flera dagar efter bara några veckor.

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

JensSkoog  
#566832 Då är på linie, "totte" - valpar och fruntimmer
ska alltid vara topp prioritet :lol: :lol:

Jag vet allt om hur ny valp i huset är jobb 28 timmar i dygnet :d

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

JensSkoog  
#566833
hlb skrev:Hur många forumister, mer än jag, vill komma på den stora kusinträffen?

Du skulle hellre sätta kurset hit till Sandefjord lördag 17 augusti, @hlb - då blir det
grillad korv och lite till i skogen på kvällen för alla som vill ta en sväng :grin:

Användarvisningsbild

Re: SkogsElmia 2019

hlb  
#566856 Du får förklara mer, Jens. Klarar man verkligen en sväng med en ond höft???

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).