ons 03 apr 2019, 15:40#560228
Fram till dessa att åklagaren lagt fram sin bevisning, så lyssnar jag lika mycket på herr karl Hedin som folk gjorde på mig när jag var anklagad för vållande.
Nu är vittnet borta, och verkar om man skall tro henne, ha hittat på allting.
Men vid avlyssning så får utredarna fram en bild där karl Hedin skulle ha varit delaktig och aktiv.
Vad det sedan handlar om det endast de och de som hört samtalen.
Men att döda rovdjur på ett sätt som framkallar lidande för åtminstone mig förbannad, okej skjut djuret då....
Ta det olagliga beslutet att döda ett rovdjur.. gör det... Men om du nu vill vara en riktig karl stå då för fan va med va du gjort, spring inte och göm dig.
Lägga ut gift eller annat trams.
Jag har aldrig sett varg, men björn har jag hemma på gården, och inte fan skämmer den mig. Lodjur, finns i berget ovanför..
Det som kan skrämma mig är när folk tar lätt på djurliv, va har många av Sveriges djur gjort för fel.
Kom inte med nå jävla dravel om Kolmården och arbetsplats olyckan där, det är vårat fel och endast vårat fel.
Djur är djur.
Jag vill inte spränga älgar till döds heller när de äter upp skogen, eller rådjur som äter upp buskar och blommor mm.
Jag lägger varje vinter ut hö till djuren, öppnar bäckar så att vatten finns tillgängligt.
Sparat asp virke till rådjuren att gnagga på och sälg i åkerkanterna.
Jag känner inte karln, och jag har ingen avsikt att göra det heller, men om karl är oskyldig så är jag den första att från en av Sveriges befolkning be om ursäkt för hur han blivit behandlad...... Jag har fortfarande inte fått ursäkter för hur jag blev behandlad och blir behandlad av vissa människor. Så jag vet hur det känns att sitta där,,,, och vänta,,,, vänta,,,, vänta.....