Arbetskläder för skogen

Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

5 inlägg 3025 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

joakim550  
#563281 Jag har kört slut på mina betong sågskyddsbyxer från Husqvarna års -12 och lär ju skaffa nya vad är skillnaden mellan Husqvarna Classic 20A, Husqvarna Functional 24A Midjebyxa , Husqvarna Technical 20A, för dom jag haft tills nu har vart blytunga då dom är den gamla tunga tjocka modellen, Vill inte ha en tung modell igen, Man har ju inte brytt sig förr om åren men man blir le på att va osmidig



   TS
Avatar Fallback

Re: Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

Avslutat-02  
#563284 Då är det hva technical som gäller, jag använder mig av skogmas arboristbyxor istället mycket smidigare och lättare.
Kostar 2900 med moms.

Men det är de värda.
https://skogma.se/sip-protection-arbori ... =723003456

Avatar Fallback

Re: Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

Avslutat-02  
#563291 Du som rör dig mycket med vajern bör ha lätta och smidiga byxor.

Jag blev förvånad över dess smidighet och lätthet, ventilation och hållbarhet.

Jag röjer året runt i dessa byxor..

Avatar Fallback

Re: Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

joakim550  
#563294
vinterrojarn skrev:Du som rör dig mycket med vajern bör ha lätta och smidiga byxor.

Jag blev förvånad över dess smidighet och lätthet, ventilation och hållbarhet.

Jag röjer året runt i dessa byxor..

Jo nog vill jag det,då jag är Husqvarna Fan samt genetiskt😂👍 Så håller jag på Husqvarna Sen jag skaffa Vajerkranen så har jag sprungit i Jeans halva tiden, å dom ser ju ut som ja byxorna som Hulken har när han blir arg

   TS
Avatar Fallback

Re: Skillnad mellan Husqvarnas sågbyxer

Avslutat-02  
#563298 =))

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).