Öppna kategorin

kellfri kundbemötande

5 inlägg 2395 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

kellfri kundbemötande

fredrik svensson 123  
#562503 ...enlig mina erfarenheter kan jag inte rekomandera att köpa något hos kellfri.
väntar nu mer än 2 veckor på återbetalningen.
otroligt förhållande mot kunden. absolut oprofessionell och barnsligt.
har anmält kellfri/säljaren på konsumentverket.
finns det någon som har gjort liknande erfarenheter?


Senast redigerad av fredrik svensson 123 tor 18 apr 2019, 12:38, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: kellfri kundbemötande

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#562506 Att överhuvudtaget få för sig att handla något där, har ingen egen erfarenhet, men har läst och hört tillräckligt. Det enda man hört om deras kundbemötande har däremot varit enbart positivt.

Användarvisningsbild

Re: kellfri kundbemötande

fredrik svensson 123  
#562507 ...konstigt. på deras fb sida och på nätet ser det lite annorlunda ut. också lite märkligt att man kan inte längre lämna en bedömning där.
de vet väl varför. men bra, när du har gjort positiva erfarenheter, resp. har hört något positiv om kellfris förhållande mot sina kunder...

   TS
Avatar Fallback

Re: kellfri kundbemötande

Avslutat-02  
#562517 Jag har handlat där och det är sisådär med kundbemötandet, men om man är ganska lagd åt säljare hållet så brukar det gå att göra affärer.

Men fan att handla där som privat personer.... ^#(^ ^#(^

Avatar Fallback

Re: kellfri kundbemötande

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#562670 Jag är nöjd.
Beställde i höstas 250 skruvisolatorer till stängsel.
Fick en påsae som det stod "250 st" på, påsen kändes dock orimligt mager, jag räknade antalet till 50.
Mailade och klagade, skrev att jag ville ha 4 påsar extra.
Fick utan knot dessa 4 påsar......och efter några dagar ytterligare 4. :-bd

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).