Traktorn i skogen

Hjälp med identifiering av vajerkran

53 inlägg 13387 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

Avslutat-02  
#556472 är ett jävla skitbolag med de försäkrar det mesta :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

joakim550  
#556477
vinterrojarn skrev:är ett jävla skitbolag med de försäkrar det mesta :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd

Hur menar du nu😂

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

Avslutat-02  
#556479 de har lite smyghöjningar för sig och är lite snorkiga när man talar med dem om det.

men de är bra för att de försäkrar de mesta, har inga problem med att vissa saker kostar, men tala då om riktigt varför, kom inte dragande med historier.

Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

joakim550  
#556485
vinterrojarn skrev:de har lite smyghöjningar för sig och är lite snorkiga när man talar med dem om det.

men de är bra för att de försäkrar de mesta, har inga problem med att vissa saker kostar, men tala då om riktigt varför, kom inte dragande med historier.

Jag förstår, dock låter det dör som alla bolag 👍😂

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

Avslutat-02  
#556486 ja kanske det ja använder oftast bara länsförsäkringar pga att de tar det mesta.

Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

joakim550  
#557305
Mangan skrev:Kul att fler kör utan sån där fånig hydraulik. :-bd

Lägg gärna upp lite filmer när du kör!

@mangan här har en liten film snutt.

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

Avslutat-02  
#557314 Om du använder slingkätting kan du wincha flera stammar samtidigt, sen är det väldigt roligt när det är barmark,,,

Snyggt jobbat :d :-bd

Avatar Fallback

Re: Hjälp med identifiering av vajerkran

joakim550  
#557323
vinterrojarn skrev:Om du använder slingkätting kan du wincha flera stammar samtidigt, sen är det väldigt roligt när det är barmark,,,

Snyggt jobbat :d :-bd

Me tanke på marken och att jag små plocka överallt så hade blivit mer jobb

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).