Socialt (mer om oss)

Vad har ni för tatueringar.

29 inlägg 9659 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vad har ni för tatueringar.

nexon  
#50307 Är själv gaddad, och håller på att spara ihop till fortsättning. Har gjort mina på Evil twins i helsingborg. En till minne av min pappa som gick bort -96.
Vad har ni för gaddningar och vad är bakgrunden till dem. Vart har ni gjort dem. Vi kan även diskuterar kommande gaddningar här och funderingar. Bilder är ju ett plus.... :lol:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

nexon  
#50310
Denna har jag på höger skulderblad, gjord till minne av min pappa. Motivet fick jag från en tröja som han köpte till mig när han var i canada. Gillade tröjan och motivet direkt när jag fick den när han kom hem.
Har man väl gjort en vill man bara ha fler. Nästa blev ett ödle kadaver på vänster vad. Det är denna som jag vill bygga ut så den täcker hela smalbenet. Har även höger ben täckt men den bjuder jag på senare.

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

nexon  
#52608 det här var ingen populär tråd.. tar nog bort den igen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

Fredde86  
#52627 har en traditionell SCANIA grip :lol:



mvh..

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för tatueringar.

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52641
Fredde86 skrev:har en traditionell SCANIA grip :lol:



mvh..


Jaha.. så scania har börjat göra GRIPAR, :-B jaja det är väl lite trögt med lastbilarna förståss

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för tatueringar.

totte  
#52663 :roll: :roll: :roll:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

DunderBabe  
#52676 Så ser min ut, sitter på höger axel, ska väl fyllas i snart å så blir de väl flera :grin:
Just ja brukar kallas för Buster :lol:
Buster

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

nexon  
#52718 oj...nu började det dimpa in lite. Skoj.

Ja det är som du skriver dunderbabe. Har man väl börjat så vill man gärna ha fler. :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

DunderBabe  
#52762
nexon skrev:oj...nu började det dimpa in lite. Skoj.

Ja det är som du skriver dunderbabe. Har man väl börjat så vill man gärna ha fler. :lol:



Ja de e som en drog! :grin:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

Fredde86  
#52883 ha ha ja man kan ju fundera i bland :grin:
The Boxer skrev:
Fredde86 skrev:har en traditionell SCANIA grip :lol:



mvh..


Jaha.. så scania har börjat göra GRIPAR, :-B jaja det är väl lite trögt med lastbilarna förståss

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#53113 intet ont om tatueringar ! , men jag väljer nog att nöja mig med de ärr jag redan har från mitt arbetsliv , och de flesta är just brännskador från diverse svetsarbeten , overaller /kläder som slagit eld och hunnit satt sina spår genom tiderna :geek: är man maximalt fokuserad på en krävande svetsfog , så kanske man inte reagerar förrän skadan är skedd :D

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

nexon  
#53187 spindeln,, du kör med branding istället.. :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#53193
nexon skrev:spindeln,, du kör med branding istället.. :lol:


haha! , f-n vet vad sådant kallas .. men det har gjort tillräckligt ont , sår o "f-nstyg" .. men jag kan ju T.E.X skära av en 20 millis plåt "överhuvud" om nån vill ha "avfallet" från detta i måttliga mängder krypande i allt från skor till krage ..hehe!

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för tatueringar.

ChristianA  
#68946
Bild

Lite halvdan men fick den billigt! Nästa tatuering ligger på skissbordet, blir en "sparbanks" ek på Hela ryggen :D

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för tatueringar.

Fredrik Reuter  
#436240 Inte min egen men hittade denna av en slump i flödet, ganska fyndig på nåt sätt?

Bild

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).