Öppna kategorin

Campingen Gallringsdagarna 18

71 inlägg 12240 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Erre  
#525187 Närmar sig med stormsteg nu. :-bd
Jag och svärfar anländer på campingen imorgonkväll.
Vi verkar bli ett litet gäng redan då.
Vi kör väl en liten enkel grillning och sparar det stora kalaset tills på torsdagskvällen.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Vardon  
#525191 Räkningar, pengar och oförätter kan man spara på men inte fester, där kan man dock ha fler...

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Erre  
#525194
Vardon skrev:Räkningar, pengar och oförätter kan man spara på men inte fester, där kan man dock ha fler...

=))
Vi ses imorgon kompis. :ymparty:

   TS
Avatar Fallback

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#525195 Bränn inte av allt första kvällen 🙃

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

ananders  
#525200 Festa ni på imorgon kväll bara, så har jag kanske en chans att hänga med på torsdag. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Seb macahan  
#525211
gnisten83 skrev:Bränn inte av allt första kvällen 🙃


Vad tar ni oss för??? :roll: :roll:

Jag försökte göra en liknelse med GD för min fru som gärna ville veta vad som var så kul med gubbar, träd och maskiner (att det finns någon liten öl med i bilden hade hon räknat ut själv, eftersom jag satte på kylskåpet i husvagnen redan ikväll (citat: -det skulle du aldrig få för dig, för matens skull :lol: :lol: )
Liknelsen: Tänk dig att GK´s i Ullared tillsammans med Emporia i Malmö ligger på samma ställe som Ikea och har halva rea priset på allt! Hon blev alldeles matt i blicken och lyckönskade mig på resan till GD :grin: :mrgreen:
Imorgon bitti blir det o lasta maskinen, jobba några timmar, handla o packa "tattar thermosen" och sen drar vi!!

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Seb macahan  
#525223 På G!!!!

Avatar Fallback

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

zeetorg  
#525229 Ja det var en bra jämförelse Seb! :lol:

Jag har tyvärr inte möjlighet att komma, annars hade det hade varit väldigt intressant att se ditt ekipage.

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Vardon  
#525230
Seb macahan skrev:På G!!!!


Lastarndu husvagnen och bilen med? Kan du sen ställa allt på en större transport....

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Ingarhs  
#525236
Ingarhs skrev:Tar med broderen og kanskje @Gunstein, om Bjølsetvogna fra '73 holder. Blir vi tre i vogna, kan det hende bilen/teltet er det beste alternativet @tåndemåla men vi bjuder på egg og bacon til frokost isåfall som ersettning[emoji106][emoji16].
Vogna får fri, det blir telt iår. Så ut til at hjullager hadde tømt seg for fett ila sommeren pluss litt mer slark en godt er, så den skal få slippe 90 mil med vondt i lageret, settes på listen «må fixes» til neste GD. Kan bli gøy å sette opp telt i mørket, kommer nok tidligst i 22-tiden, men der er det flere med god erfaring?

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Erre  
#525242
Seb macahan skrev:På G!!!!


Alla får provköra på torsdagnatt va?
området är ju ändå tomt då. :d

   TS
Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Seb macahan  
#525243 Det får nog provköras av de som vågar och är intresserade, tror dock det är bättre dagtid. Av erfarenhet vet jag att sinnena bör vara hyfsat skärpta, vilket jag är tveksam till att de är just torsdag natt......

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Seb macahan  
#525245
Erre skrev:
Seb macahan skrev:På G!!!!


Alla får provköra på torsdagnatt va?
området är ju ändå tomt då. :d


Du kan få provköra ikväll åt Ingahrs, han behöver lite lyse till sin tältsättning :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

sundelius  
#525262
IMG_20180919_153911_675.jpg
$matches[2]
$matches[2]
$matches[2]

Nu har Jens invigt campen , var är ni :-ss

Användarvisningsbild

Re: Campingen Gallringsdagarna 18

Erre  
#525264 Rullar om en timme 👍

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).