Sågverk (mindre)

Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

20 inlägg 7514 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509469 Tips på plats att annonsera? Om man skulle vilja sälja sitt bandsågverk och via annons nå ut till rätt målgrupp, vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

På förhand tack!

Tom



   TS
Woodmizer sågverk
Avatar Fallback

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

isteskog  
#509470 Gå med i någon grupp om sågar på fb. Brukar vara de som säljer via fb.

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

Torbjörn Johnsen  
#509471 Här på skogsforum givetvis! Det finns en marknadsplats som är skapligt välbesökt. Gratis att lägga in annons:
marknad/manage_ad.php?mode=create_ad

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509490
isteskog skrev:Gå med i någon grupp om sågar på fb. Brukar vara de som säljer via fb.


Tack för tipset och hjälpen! Är det någon särskild grupp du tänker på? Har letat, men kan inte hitta någon på sågverk eller bandsågverk.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509491
Torbjörn Johnsen skrev:Här på skogsforum givetvis! Det finns en marknadsplats som är skapligt välbesökt. Gratis att lägga in annons:
marknad/manage_ad.php?mode=create_ad


Tack så mycket för tipset!

   TS
Avatar Fallback

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

isteskog  
#509493 Bli medlem i gruppen Självverksamma Skogsägare på fb så når du nog ut till många. Vi är snart 3000 medlemmar där 🙂

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509495
isteskog skrev:Bli medlem i gruppen Självverksamma Skogsägare på fb så når du nog ut till många. Vi är snart 3000 medlemmar där 🙂


Fantastiskt! :-bd Tack igen.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

Skogshuggarn  
#509503 Klar*vik Auktioner.

Där verkar man kunna sälja skrot till "guldpriser".

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509507
Skogshuggarn skrev:Klar*vik Auktioner.

Där verkar man kunna sälja skrot till "guldpriser".


Eftersom jag ska sälja guld till skrotpris passar det nog inte mig, men tack ändå. :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

teed  
#509522 Lättaste stället är nog Facebook. Finns flera grupper tex solosågarna med 3000+ medlemmar.

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509525
teed skrev:Lättaste stället är nog Facebook. Finns flera grupper tex solosågarna med 3000+ medlemmar.


:-bd Tack så mycket!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509530
teed skrev:Lättaste stället är nog Facebook. Finns flera grupper tex solosågarna med 3000+ medlemmar.


Min vana med FB är lika med noll, hur hittar man dessa "flera" grupper?
Är det Solosågarna - Logosol du menar eller finns det flera?

Tack igen

Tom

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

Odlingsgalen  
#509570 Alternativ.nu och lokus.se, den förstnämnda är ett forum för självhushållare (de flesta svarar i tråden även om du skriver emailadress och telefonnummer, så gå in och kika då och då, många gillar även byteshandel, så är det något du själv behöver och kan tänka dig i utbyte, skriv det då) det andra är en annonsmarknad för flera lokaltidningar.

Avatar Fallback

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

ÅsaNisse  
#509575 Lantbruksnet.se
Kostar gratis....

Användarvisningsbild

Re: Vart skulle ni annonsera? Förutom blocket.

longframe200  
#509622
Odlingsgalen skrev:Alternativ.nu och lokus.se, den förstnämnda är ett forum för självhushållare (de flesta svarar i tråden även om du skriver emailadress och telefonnummer, så gå in och kika då och då, många gillar även byteshandel, så är det något du själv behöver och kan tänka dig i utbyte, skriv det då) det andra är en annonsmarknad för flera lokaltidningar.


:-bd Just det, Alternativ.nu är en fantastisk sida, tack för att du påminde mig.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).