Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

22 inlägg 15487 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

uppsale  
#505349
r93 skrev:Nej, den är helt klart ditklistrad, det blåa strecket från byggnaden ska ju gå hela vägen till stöttan, nu täcks det av något vitt.

En snövall kanske?

Avatar Fallback

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#505428 Kanske dom har en framtid som maskintillverkare men att redigera bilder har dom visat att dom inte kan i alla fall. Förhoppningsvis så har dom en fungerande maskin till skogsnolia 2019. Finns det barnsjukdomar så borde dom vara åtgärdade då.

Avatar Fallback

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

Jole  
#505460
uppsale skrev:
r93 skrev:Nej, den är helt klart ditklistrad, det blåa strecket från byggnaden ska ju gå hela vägen till stöttan, nu täcks det av något vitt.

En snövall kanske?

Precis. Man kan se hur den täcker över räfflorna i plåten på väggen bakom.
Jag arbetar i Photoshop nästan dagligen och jag ser inget i bilden som inte kan förklaras av perspektiv, dålig mobilkamera och dålig komprimering.
Jag tror ni jagar spöken här.

Användarvisningsbild

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

Torbjörn Johnsen  
#505463
T24X4 skrev:Kanske dom har en framtid som maskintillverkare men att redigera bilder har dom visat att dom inte kan i alla fall. Förhoppningsvis så har dom en fungerande maskin till skogsnolia 2019. Finns det barnsjukdomar så borde dom vara åtgärdade då.


Den ska tydligen visas på skogsmässan Silva Regina nu i april:

   TS
Avatar Fallback

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#505466 Lite långt att åka men visst har det varit kul och ta en närmare titt på den. Visst är det en finsk tillverkare som gör den eller är tillverkningen lagt ut till annat land?

Användarvisningsbild

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

Kotten2  
#505982 Hej är det någon som vet priset

Användarvisningsbild

Re: Jarcrac Magnapro - ny 8WD miniskotare

Torbjörn Johnsen  
#513700 Här finns en kort video på Jarcrac hjulskotare:


   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).