Öppna kategorin

Film värd att se

7 inlägg 4018 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Film värd att se

jannee  
#443314 Varför inte offra en timme och bara njut
Förstår att Slurfi njuter av USA :grin:







   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Film värd att se

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443691 Attans, vid ca 28:40 görs ett klipp innan man passerar avfart 240. Därifrån går det söderut en ännu häftigare väg till toppen på Mount Evans. Detta är den högst belägna belagda vägen i USA och man hamnar på en parkering på 4300 m höjd :grin:

Användarvisningsbild

Re: Film värd att se

sundelius  
#495061 Mycket välgjord film om naturvårdsbränning https://www.skogen.se/nyheter/vackert-o ... -naturvard
Varnar känsliga tittare (Niking) för medverkande "muppar" :wink: :smile:

Användarvisningsbild

Re: Film värd att se

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#495101 Tack, den varningen behövdes.

Tydligen väldigt stor koldioxidbrist i atmosfären, eftersom de närmast desperat vill elda så mycket för kråkorna. :-)
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Film värd att se

jensan  
#498031
jannee skrev:Varför inte offra en timme och bara njut
Förstår att Slurfi njuter av USA :grin:




Vilket vackert landskap!

Användarvisningsbild

Re: Film värd att se

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#498054 Jag tror att jag kommenterat en annan film länkad här på forumet där man åker från andra hållet. Nackdelen med att bara åka motorväg är att man missar många andra fina vägar. 5:10 in i filmen borde föraren tagit av till väg 103 söderut som går till toppen på Mount Evans. Den högst belägna belagda vägen i USA som går nästan ända upp till toppen på ett 4300 meter högt berg. Köra upp på den vägen är OK då man kör på rätt sida (= berget för det mesta på högersidan) men neråt är det betydligt svettigare med bara stup på fel sida 8)

Avatar Fallback

Re: Film värd att se

husqvarna_med_sthil  
#498073 Nu blev jag sugen att åka till USA, dessutom är jag på väg att bli sen till jobbet pga av klippet, såg trivsamt ut :smile:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).