Motorsåg och handhållet

Filing av motorsagkjede i felt

38 inlägg 12295 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#493960 Nei har aldri prøvd Oregon si 3/8 semichisel, eg anntar det er den du meina. Trur det går Ann å få tak i ho i Norge og, får kanskje ta å prøva. Mistenke at HVA kjeme med ei 3/8 semichisel etter kvart. Skifte du til 5,2 mm rundfil når kjeda begynne å få litt kortare tenne?

   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

anersimyra  
#493990
can skrev:Nei har aldri prøvd Oregon si 3/8 semichisel, eg anntar det er den du meina. Trur det går Ann å få tak i ho i Norge og, får kanskje ta å prøva. Mistenke at HVA kjeme med ei 3/8 semichisel etter kvart. Skifte du til 5,2 mm rundfil når kjeda begynne å få litt kortare tenne?

Så långt har jag inte kommit ännu. I går var första gången jag använde sågen efter att jag handfilat ordentligt. Jag övveraskades av kedjans bett och sågade helt av brytmånen på en bok som var 24” grov i stubben.. :-o :surp:

Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#493991 Men så månge år som du har hogd så har du vel brukt 3/8 kjeda regelmessig eller har du berre brukt .325 kanskje?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

anersimyra  
#493998
can skrev:Men så månge år som du har hogd så har du vel brukt 3/8 kjeda regelmessig eller har du berre brukt .325 kanskje?

Stor 3/8 semichisel har inte gått att få tag på förrän nyligen.. :-o men nu finns den hos GårAB.. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

Andreas L  
#494009 @can, kan ikke nekte for at det ble noen smårift i hånda, ved filing av skamskjærte tenner i begynnelsen, men det går over :)
Lettere å sitte på en stokk enn en stol synes jeg, men det er bare å prøve seg frem til en god sittestilling :)
Rytterne tar jeg fra samme siden, også i fanget, men det er nå meg :)

Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

johan eriksson  
#494025
anersimyra skrev:Stor 3/8 semichisel har inte gått att få tag på förrän nyligen.. :-o men nu finns den hos GårAB.. :-bd


Finns att beställa hos Stihl med, åtminstone i 1,5 och 1,6mm, om den finns i 1,3mm vet jag inte. Kan kolla artikelnummer under dagen.

Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494032 Ja stihl har, når eg meinte byta til 5,2 mm så meinte eg for Oregon 73 lp, eg gjere da uansett kva type kjeda eg filer, byter til ei litt mindre fil etter ei stund. Kjeme til å gjera da når eg får C 85 og men da er nå meg da. No var det jo ikkje det tråden skulle handla om, men litt avsporing går vel Ann?

   TS
Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494066 Håper ingen blir skuffa men no har eg vore oppå på arbeid og prøvd ett heilhjerta forsøk med filingsmetoden tilAndreas L. Konklusjonen er at foreløpig så trur eg at eg er mest tent med to arms metoden viss eg kan kalla det for det. Får ikkje heilt godfølelsen når eg file berre med ei hånd, går fortere for meg å fila med to og resultatet blir bedre. Så enten må eg fila inne å skifta ute eller så må eg få ein eller Anna måte til å støtta saga på når eg er ute. Enten filstøtta Mathilda eller ei skrustikke som vist før i tråden eller noke Anna. Foreløpig iverfall.

   TS
Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494590 Prøvd meir igjen i dag,ser at begge sine metoder kan benyttast, andersimyra sin metode er muligens den beste av desse to, foreløpig er den raskaste og beste metoden for meg iverfall «vanlig» filing med to hender, men då er eg avhengig av ett lite tre for å laga filstøtta Mathilda eller ein stokk eller ein stubbe samt ei stump vice for å halda sagå fast. Fordelar og ulemper med alle metodane.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494592 Finns ju alltid en filbock, som man man spänna fast svärdet i! Å filbocken kan man ju göra en väska till. :-)

DSC_0312.JPG
DSC_0311.JPG

/Niklas

Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494596 Har du filbocken eller stump Vicen som eg kalla da for, med deg i belte da eller i ei lomma?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

T Landström  
#494598 Jag försöker lära mig att fila helt på frihand när jag är ute på fältet...

Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494600
can skrev:Har du filbocken eller stump Vicen som eg kalla da for, med deg i belte da eller i ei lomma?

Den har jag i fickan, eller möjligtvis i en hink.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Filing av motorsagkjede i felt

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494604 I tilfelle noken lure så, lomma =ficka og hink=bytta ifølge ordboka på nettet. Noken ord er ganske like på norsk og Svensk andre er heilt forskjellige. Kva metode bruke du for frihandsfiling då T Landstrøm?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Filing av motorsagkjede i felt

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#494608
can skrev:I tilfelle noken lure så, lomma =ficka og hink=bytta ifølge ordboka på nettet. Noken ord er ganske like på norsk og Svensk andre er heilt forskjellige.

Akkurat :-)
/Niklas

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).