Uppvärmning

Vedkock/vedspis manual

3 inlägg 7272 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vedkock/vedspis manual

Seb macahan  
#487319 Jag kunde bara inte slänga denna. Det är en instruktionsbok till en Husqvarna vedspis även kallad vedkock. Ni vet de där grön och vit emaljerade. Vi hade en sån i huset innan vi renoverade. Till förmån för en gjutjärnspis fick vedkocken åka ut. Vilket vi ibland ångrar. Men är det någon som vill ha den? Mest för det är lite kul, den är i nyskick. Misstänker att de flesta är slängda.. ni får den gratis. Skicka mig pm och er adress så skickar jag den.
IMG_20171222_011710.jpg
IMG_20171222_011657.jpg




   TS
Avatar Fallback

Re: Vedkock/vedspis manual

åberg  
#489658 Bump!

Jag har inte nån vedkock, kommer väl aldrig äga nån och kan inte tillföra nåt av värde till den här tråden. Men precis som Seb skriver borde väl den där skriften få finna sin väg till en lämplig ägare? Därav denna bumpning av tråden.

Avatar Fallback

Re: Vedkock/vedspis manual

mikael_s  
#489660 Seb, jag har en sån spis i köket. Den går hela tiden under vintern och i stort sett all mat lagas på den. Tar gärna instruktionsboken om den är kvar?

Edit: Hittade bildbevis

Bild


Bild


Bild

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).