Uvskogen skrev:Qkeeper skrev:Blev ett tippflak till
Snyggt! Jag vill ha! [emoji2]
Bara börja bygga de
Yamaha Grizzly 700 -16 - Kranman T1750 30-50 - Husqvarna 560XPG - Husqvarna 550XPG - Stihl MS201 - Logosol M5 E5000 - Volvo BM 2200
Uvskogen skrev:Qkeeper skrev:Blev ett tippflak till

Qkeeper skrev:Uvskogen skrev:Qkeeper skrev:Blev ett tippflak till
Bara börja bygga deByggt med vinkelslip å pinnsvets samt att jag borrat 8 hål hos en bekant som har mekanisk verkstad så det är ingenting omöjligt å knåpa ihop i ett litet garage eller under den blå skyn
Uvskogen skrev: Bara börja bygga deByggt med vinkelslip å pinnsvets samt att jag borrat 8 hål hos en bekant som har mekanisk verkstad så det är ingenting omöjligt å knåpa ihop i ett litet garage eller under den blå skyn
Hur visste du hur cylindern ska placeras för att rätt lyftrörelse?
fick även mått på kranmans kärra av Hema hur kolv satt samt kolvplacering så jag kunde dubbekolla emot
Kolven fick jag gratis men den var hel trycklös så är renoverad men den är i överkant då den trycker strax under 6 ton Qkeeper skrev: den är i överkant då den trycker strax under 6 ton![]()
skogshasse skrev:jag har byggt en stenmur på ca 60 meter samt fyllt massor mot denna stenmur ca 2500-3000 kubik sista 10 dagarna.
ytan på plan som jag bygger blir på ca 400-500 kvadrat. hoppas att jag får sista massorna till veckan för det fattas ca 200-300 kubik.