Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159085 visningar 53 följer Svara, dela mm...  

Re: ELMIA Wood 2017

JoTh  
#453924Krya på dig Röjkvist, och hoppas att ingreppet går bra.

Kommer själv ner på självaste nationaldagen och hem på lördag, så det blir hela veckan lång,
men kommer att bo i Jönköping.
Firman förbokade faktiskt rum redan då vi checkade ut från skogs Elmia förra gången!!
Kommer och besöker Er i montern någon av dagarna.

Användarvisningsbild

Seb macahan  
sundelius skrev:
Seb macahan skrev:Är det någon som ska dit den 7:e (onsdagen). Jag måste ju dricka öl o titta på rockfestival med min son och fru de andra dagarna......... 8)
Känns alltid tråkigt o höra när folk blir allvarligt sjuka. Hoppas verkligen att det går bra för dig Röjkvist och det blir fler skogsmässor och träffar med nya stamceller i kroppen. Man får försöka se det ljusa i situationen att det är tur man kan byta stamceller nu för tiden. Inte för att jag har en blekaste susning om vad det innebär men det låter allvarligt. Vi är med dig så gott vi kan.

Tråkigt, hade sett fram emot att bli personligt guidad i fräckaste ekipaget på hela mässan och ljuga lite över en Single Malt :sad:
Förhoppningsvis går det fler tåg

Ni ska bli guidade. Vi får ta en forum fest hemma hos mig senare. Vi kan kalla det vad ni vill. Tankarna finns så får vi ta temat efter vad som den stora massan intresserar sig för. Jag tycker också det är lite synd. Hade gärna träffat er alla men min äldsta son och jag har äntligen lyckats enats om att vi älskar hårdrock efter några svåra år med drogmissbruk (sonen 21år gammal) så mitt val är lätt denna gång. Idag är han pigg och glad utan droger och vi har det bra tillsammans. Därför vill jag också vara med när vi har något gemensamt. Annars kundr lineup'en varit bättre och beslutet något annat cheers!!

Användarvisningsbild

Kse  
#453929Vi kommer att rapportera stenhårt med bilder, filmer, reportage, bloggar och livesändningar från området.
Elmia kommer att bli en interaktiv skogsuppleverlse utan motstycke i modern tid, du kommer tro att du varit där i alla fall @Röjkvist ,krya på dig.

Användarvisningsbild

sundelius  
#453948Bra val Seb

Användarvisningsbild

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#454030Ja bor så nära Sweden rock så vid rätt väder kan jag höra det hit om jag är hemma, men i år är jag på Elmia hela tiden. Hoppas vi ses där

Användarvisningsbild

ananders  
#454282Semester bokad den 9 juni så det blir troligtvis 2 daga på elmia i år. \:d/

Användarvisningsbild

Erre  
ananders skrev:Semester bokad den 9 juni så det blir troligtvis 2 daga på elmia i år. \:d/

Å sfo campingen då?? :-bd :ymparty:

Användarvisningsbild

ananders  
Erre skrev:
ananders skrev:Semester bokad den 9 juni så det blir troligtvis 2 daga på elmia i år. \:d/

Å sfo campingen då?? :-bd :ymparty:

Jag får se om jag vågar. Jag är en blyg och tillbakadragen man. :-ss

Användarvisningsbild

Erre  
#454304Som mig då. :wink: :-bd

Blivande snickare  
#454305Knip igen grabbar, ni är iallafall i ert hemland :mrgreen:

Robertberg  
#454307Precis snickaren, dig är det ju ingen som känner igen om du beter dig :wink:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
Robertberg skrev:Precis snickaren, dig är det ju ingen som känner igen om du beter dig :wink:

Inte mig hellre, men ni känner igen mig på att jag kommer tillsammans med "sundelius" :wink:

Vi kommer torsdag eftermiddag och hoppas det finns en flik mark där man kan sova :wink:

Blivande snickare  
Robertberg skrev:Precis snickaren, dig är det ju ingen som känner igen om du beter dig :wink:

Eller inte beter mig :mrgreen:

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#454392Jag tänkte campa och en av sönerna vill på mässan men absolut inte campa. Jag har sett att det går bussar till både Nässjö och Jönköping. Vilken buss är bäst att ta om man vill vidare norrut med buss eller tåg. Den till Nässjö stannar antagligen vid stationen, men vilken av linjerna till Jönköping stannar närmast stationen?

nattuggla86  
#454431Om du menar av elmias mässbussar så är juneporten närmast stationen, går man in på juneporten och ner för en rulltrappa är man på stationen.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).