Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 159107 visningar 53 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453715Stå på dig Röjqvist! det kommer nya tillfällen hela tiden att träffas! Jag ska nu fresta kroppen till fullo efter min lilla plåga. Som inte är i närheten av stamcellsbyte med allt vad de erbjuder!

Användarvisningsbild

sundelius  
Röjkvist skrev:Sett fram mot Elmia Wood men har tyvärr drabbats av elak sjukdom.
Fick beskedet veckan efter min 65års dag
Stamcellbyte är planerat till midsommar.
Gott hopp om bättring finns dock.

Vi får vara duktiga på dela med oss i både skrift och bilder för din skull Röjkvist
Håller tummarna för dig 🤗

Användarvisningsbild

Seb macahan  
#453725Är det någon som ska dit den 7:e (onsdagen). Jag måste ju dricka öl o titta på rockfestival med min son och fru de andra dagarna......... 8)
Känns alltid tråkigt o höra när folk blir allvarligt sjuka. Hoppas verkligen att det går bra för dig Röjkvist och det blir fler skogsmässor och träffar med nya stamceller i kroppen. Man får försöka se det ljusa i situationen att det är tur man kan byta stamceller nu för tiden. Inte för att jag har en blekaste susning om vad det innebär men det låter allvarligt. Vi är med dig så gott vi kan.

Användarvisningsbild

källshult  
#453734Jag ska dit den 9 och 10 så två dag det är ju en viss monter som ska besökas grundligt och du seb kan ju gissa vilken[emoji3]

Användarvisningsbild

Huggar Herman  
Seb macahan skrev:Jag måste ju dricka öl o titta på rockfestival med min son och fru de andra dagarna......... 8)

Jag kollade linupen och tyckte inte att den var tillräckligt bra i år (Även om det finns ett par riktigt intressanta namn.) för att åka så långt. Så det får bli halva sträckan och kolla in ditt nya ekipage istället. :wink:

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#453751Jag hoppas på snabb bättring för dig Röjkvist!
Vi håller ställningarna och rapporterar så du inte missar något!
Krya på dig!

Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#453762SkogForsk kommer att prata markskador på Elmia Wood:
http://www.skogforsk.se/produkter-och-e ... lmia-wood/

Användarvisningsbild

totte  
Röjkvist skrev:Sett fram mot Elmia Wood men har tyvärr drabbats av elak sjukdom.
Fick beskedet veckan efter min 65års dag
Stamcellbyte är planerat till midsommar.
Gott hopp om bättring finns dock.

Jag tar fasta på den sista meningen, och håller tummarna för ett fullt tillfrisknande. Vi räknar med dig här på forumet framöver! 🤗 :-bd

Användarvisningsbild

halvproffs  
#453783Vilja kan försätta berg heter det och många gånger stämmer. Hoppas på ett bra tillfrisknande för dig!!!!!!

Användarvisningsbild

Mowi850  
#453796Kan bara önska lycka till röjkvist och hoppas att det går bra för dig. Sjuk är inte roligt att vara och talar av egen erfarenhet och känner du att det är väldigt jobbigt så gör nåt väldigt roligt som du orkar med då känns det lite bättre för stunden och man glömmer av att man är sjuk.

Användarvisningsbild

ananders  
Blivande snickare skrev:Nu var flyget bokat. Jag flyger till Sverige och Erre på torsdagskvällen och sedan åker vi ner på freda.
Så hålli i hatten nu gubbar! :D :D ;)

Åker du längre söder ut från Kalmartrakten så lär du missa mässan, men tur du har följe med Erre som är rutinerad och vet vart ni ska. :d

Och till @Röjkvist ett lycka till med behandlingen.

Användarvisningsbild

hlb  
#453872Röjkvist. Vi är många på forumet som tänker på dig och vill ge dig positiv energi.

Användarvisningsbild

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453879Krya på dig Röjkvist

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453880Tackar för allt stöd från er alla på SFO
/Hasse

Användarvisningsbild

sundelius  
Seb macahan skrev:Är det någon som ska dit den 7:e (onsdagen). Jag måste ju dricka öl o titta på rockfestival med min son och fru de andra dagarna......... 8)
Känns alltid tråkigt o höra när folk blir allvarligt sjuka. Hoppas verkligen att det går bra för dig Röjkvist och det blir fler skogsmässor och träffar med nya stamceller i kroppen. Man får försöka se det ljusa i situationen att det är tur man kan byta stamceller nu för tiden. Inte för att jag har en blekaste susning om vad det innebär men det låter allvarligt. Vi är med dig så gott vi kan.

Tråkigt, hade sett fram emot att bli personligt guidad i fräckaste ekipaget på hela mässan och ljuga lite över en Single Malt :sad:
Förhoppningsvis går det fler tåg

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).