Socialt (mer om oss)
Dagens bild
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
sön 19 mar 2017, 16:28#445749 Två aspar i gallringen.
sön 19 mar 2017, 20:24#445792
Gir dette bildet et svar? I bakgrunden ser du hiss mekanismen klar for snare kjettingen. I forgrunden i oppheist posisjon, den lille kroken låser hevarmen i øvre posisjon.
Bax skrev:Tjusigt Rank! Hur hissar du upp stockarna?
Gir dette bildet et svar? I bakgrunden ser du hiss mekanismen klar for snare kjettingen. I forgrunden i oppheist posisjon, den lille kroken låser hevarmen i øvre posisjon.
sön 19 mar 2017, 20:37#445799Kompletterar Tlandström med lite björksanering i granbestånd då
the problem is not the problem the problem is your attitude about the problem
mån 20 mar 2017, 08:14#445865Det där såg väldigt snyggt ut Seb! Trevligt ekipage och gallringen ser väldigt välgjord ut. Jag gissar att det blir en våldsam skjuts på granen nu. Du får ta en bildserie från samma punkt, varje år några år framåt:-)
mån 20 mar 2017, 08:16#445866Har du nån uppfattning om hur mycket björk du tagit ut per hektar? Själva gallringen kanske vore ämne för en egen tråd?
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).