Motorsåg och handhållet

Husqvarnas motsvarande Stihl 201

4 inlägg 3487 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Husqvarnas motsvarande Stihl 201

RICKE3  
#375411 Vad heter Husqvarnas motorsåg motsvarande Stihls 201 eller liknande? Vill ha en lätt och smidig såg. Den Stihlåterförsäljare på orten har dattnat av så jag tänkte prova Husqvarna nu.



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarnas motsvarande Stihl 201

Illman  
#375412 Husqvarnas mottsvarande borde vara 439 är lätt och relativt effektiv. Har själv en sådan och är nöjd med den till första gallringar samt som reserv såg. Också klart mycket billigare som stihlen.

Avatar Fallback

Re: Husqvarnas motsvarande Stihl 201

SawTroll  
#422501
Illman skrev:Husqvarnas mottsvarande borde vara 439 är lätt och relativt effektiv. Har själv en sådan och är nöjd med den till första gallringar samt som reserv såg. Också klart mycket billigare som stihlen.


Det er vel det nærmeste man kommer akkurat nå - men 439 er definitivt ikke en "proffsag", så ikke helt sammenlignbar.

Den ar produsert i Japan av Zenoah, og må ses på som en etterfølger til 336, men ikke til 339xp (som har ytelser tilsvarende MS200 og MS201).

Användarvisningsbild

Re: Husqvarnas motsvarande Stihl 201

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#422661 Det borde ju gå att fixa till en tvåhandsversion av T540, eller vänta på en kraftfullare batterisåg än 536 LiXP.
/Niklas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).