/Niklas
Skogsmässor
ELMIA Wood 2017
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in tor 09 jun 2016, 01:28#395379Uppsnack inför en av världens största skogsmässor - Elmia Wood 2017. Vi planerar redan nu under hösten hur Skogsforum ska vara delaktig i Elmia Wood nästa år. För er som inte vet så är Wood den större, internationella, skogsmässan från Elmia. Skogselmia är den mindre som har ett mer nationellt fokus. Elmia Wood genomförs vart fjärde år och de senaste har varit Skogsforum på Elmia Wood 2013 och Elmia Wood 2009 .
TS
tor 09 jun 2016, 10:31#395407Frågan är bara när man ska tid till att jobba när det är så mycket att åka och se.
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
tor 09 jun 2016, 16:38#395432Härliga nyheter! Har redan planerat in 4 dagar skogsmässa
Don't ask the question if you don't like the answer! Kvalitet framför allt!
ons 02 nov 2016, 13:25#415895
Känns långt borta även om det bara är sju månader kvar. Brr vilket vinterväder
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Känns långt borta även om det bara är sju månader kvar. Brr vilket vinterväder
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
ons 02 nov 2016, 20:34#4159627 månader kvar @blivande snickare
Sen ska vi göra elmia osäkert.
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
Re: ELMIA Wood 2017
ons 02 nov 2016, 20:38#415963De jag tänker på är på 2000 talet, fick tom köpa en vinterjacka till min grabb för att vi för lite kläder med oss
Andra gånger har de varit kortbyxväder
Andra gånger har de varit kortbyxväder
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
ons 02 nov 2016, 20:49#415966
Jepp!
Erre skrev:7 månader kvar blivande snickare
Jepp!
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
tor 03 nov 2016, 12:06#416097
Oj det låter farligt. Påminner om när min son i 10-årsåldern var inne i en trädgårdsbutik och startade en åkgräsklippare.
Blivande snickare skrev:Erre skrev:7 månader kvar blivande snickare
Jepp!![]()
![]()
![]()
Oj det låter farligt. Påminner om när min son i 10-årsåldern var inne i en trädgårdsbutik och startade en åkgräsklippare.
Essentially, all models are wrong, but some are useful. (George E P Box, 1979)

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).