Före och efter jobbet
Fisketråden
mån 04 jul 2016, 09:57#398218Gott som f-n
mån 04 jul 2016, 09:59#398219 Lite fusk men dessa hade vi i näten i morse. Två ligger i röken och den större gravas.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
mån 04 jul 2016, 15:20#398239Var ute och drog upp 11st makrillar med barnen i strålande solsken i Strömstad. Blir finfint på grillen ikväll.
fre 08 jul 2016, 12:53#398668Fick en fin fjällöring på 0,68 kg nu på morgonen. Släpade en Mörrumspinnare efter båten.
Skapa konto
Skapa konto
sön 10 jul 2016, 21:06#398962
5 kilo mört i kväll. Den största vägde 1 kilo
inte mycket att äta, men det blir bra kräftmatning.
Skapa konto
5 kilo mört i kväll. Den största vägde 1 kilo
inte mycket att äta, men det blir bra kräftmatning.
Skapa konto
tis 12 jul 2016, 08:30#399129
Skapa konto
Skapa konto
tor 14 jul 2016, 20:43#399469Hur brukar ni äta abborre?
Kokt stekt eller rökt?
Kokt stekt eller rökt?
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
tor 14 jul 2016, 22:00#399494"byxade" som smörsteks eller grillas i folie är min aborrefavorit. Gäller f.ö gös också som ju är typ lika gott!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
fre 15 jul 2016, 09:18#399530Byxad och smörstekt går hem hos oss, äts tom av barnen. Kokt däremot är ingen höjdare. Att bena är inte nåt barnen är intresserade av att göra.
Brukar nån göra abborre i ugn?
Brukar nån göra abborre i ugn?
Vedeldande skogsägare, leker med motorsåg på vintern å grävmaskin på sommaren.
ons 20 jul 2016, 23:34#400283
Jag hade nöjet att få fresta Grumsfjordens aborrar tillsammans med denne storfiskare den här sköna sommarkvällen. Det blev en halv hink med fina mataborrar i varierande storlek.
Skapa konto
Jag hade nöjet att få fresta Grumsfjordens aborrar tillsammans med denne storfiskare den här sköna sommarkvällen. Det blev en halv hink med fina mataborrar i varierande storlek.
Skapa konto
lör 23 jul 2016, 18:34#400547Visade mina volontärer hur man fiskar. Jag hade ungarna med mig och första rundan men en tjej från Frankrike gav två hugg jag fick en på 2,1 kg och min dotter Moa fick sin första på 1,2.
Sista rundan blev med mina italienare och killen fick en gädda på 3,7 kg. Tror att jag får fler volontärer från Italien
Skapa konto
Sista rundan blev med mina italienare och killen fick en gädda på 3,7 kg. Tror att jag får fler volontärer från Italien
Skapa konto
Annons:
<

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Andra tjejen är vår franska tjej och mina barn!