Skogsmässor

Visning av Malwa utanför Säffle

8 inlägg 4947 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Visning av Malwa utanför Säffle

moiam  
#395883 Nu på fredag den 17 kl kommer Malwa att visa upp sin kombimaskin och skotare i Värmlands Nysäter utanför Säffle.

Visningen börjar kl 09 och håller på tills kl 15.

Skyltning kommer finnas från E18 utanför Värmlands Nysäter och längs med väg 175 från Arvikahållet.

För mer info om vägbeskrivning om det är oklart så hör av er här eller i PM.

Mvh Simon


Senast redigerad av moiam tis 14 jun 2016, 08:36, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

Fredrik Reuter  
#395912 Hej,
Detta ska jag absolut försöka komma till.

Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

moiam  
#395949 Kul! Välkommen!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

sundelius  
#395956 Nu ska jag inte dit så då får någon annan stå och stoppa folk från att komma närmare än 100 meter när Fredrik ska provköra :mrgreen: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

moiam  
#395992 Nu är originalinlägget uppdaterad med vägbeskrivning.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

moiam  
#396179 Det kommer även att finnas kaffe, lättare fika och korv på visningsdagen.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

Fredrik Reuter  
#396712 Hej,
Jag kunde ju tyvärr inte medverka förra fredagen. Men jag var uppe sväng på torsdagskvällen och fick även möjlighet att testköra Malwa-kombin lite mer än förra gången. Här är resultatet.
Jag har nu också ett lager av råmaterial till andra filmer, ska bara ordna tiden att redigera dem. Så håll utkik, det kommer mera. Bla ett längre klipp på en Komatsu 951 i grovskog. Blev erbjuden att testa den också men backade ur när jag såg skogen...



Hur gick det annars på fredagen?

Avatar Fallback

Re: Visning av Malwa utanför Säffle

Martin Sander  
#396764 Hej!

Fin film du har klippt ihop Fredrik! Det gick kanonbra på fredagen Bra väder, trevliga maskiner och framförallt, trevliga gäster. Stort tack för ditt besök på torsdagen.

Mvh
Martin Sander, Malwa

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).