Bilar

Dacia pickup skrammelljud

24 inlägg 12051 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#394843 Har fått tid hos expert på torsdag nästa vecka. Vi får veta då. Men bilen är väldigt bra, underbar att lasta på röjsåg, sopsäckar, flyttgrejpr, med mera. :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#394844 Klapperljud är väl när kvinnorna förr stod vid klapperbryggan och tvättade kläder? Bl.a. slog de väl ut smutsen från kläderna?
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#394846
Niking skrev:Klapperljud är väl när kvinnorna förr stod vid klapperbryggan och tvättade kläder? Bl.a. slog de väl ut smutsen från kläderna?
/Niklas


Nå, fredagskväll och allt, men låt nu denna tråd stanna vid mina framvagnsbekymmer och inte bli en SF tråd som går iväg alldeles! :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#395684 Nä det fanns inget fel säger experten. Det jag hör är hur övre stötdämparfästet rör sig. Brickan slår i plåt på vägen ned, han visade mig med lyften. Där ser man.

   TS
Avatar Fallback

Re: Dacia pickup skrammelljud

axwell  
#395693
Uvskogen skrev:Nä det fanns inget fel säger experten. Det jag hör är hur övre stötdämparfästet rör sig. Brickan slår i plåt på vägen ned, han visade mig med lyften. Där ser man.


Så en Dacia SKALL låta så där som du beskriver ? :roll:

Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#395694 Tydligen! :shock: Tur det är 5 km radie bilen! Fast väldigt bra är det med en pickup.

   TS
Avatar Fallback

Re: Dacia pickup skrammelljud

jannee  
#395695 När du köpt en BILLIG Peugotkopia får du räkna med en del oljud (missljud) :mrgreen:
Vikigare måste ändock vara att bilen fyller sin funktion :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dacia pickup skrammelljud

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#395696
jannee skrev:När du köpt en BILLIG Peugotkopia får du räkna med en del oljud (missljud) :mrgreen:
Vikigare måste ändock vara att bilen fyller sin funktion :grin:

:smile:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sv: Dacia pickup skrammelljud

skogsjan695xl  
#395697
jannee skrev:När du köpt en BILLIG Peugotkopia får du räkna med en del oljud (missljud) :mrgreen:
Vikigare måste ändock vara att bilen fyller sin funktion :grin:


Det är väll dessutom Renault som bygger dom.
Drivlina ifrån nissan.
Hade en Duster en gång. Köpte den ny, ett år senare fick dom varsegoda att ta den tillbaka då den krånglade.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).