ATV och UTV i skogen

Bonnet griplastarkärra.

13 inlägg 15600 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Bonnet griplastarkärra.

Atvaffe  
#375594 Hej. Jag undrar om någon här har testat bonnets griplastare? Jag vet att den är tillverkad i kina, men jag tycker den ser bra ut. Någon som har några erfarenheter av den kärran?



   TS
ATV från Bengtssons
Avatar Fallback

Re: Bonnet griplastarkärra.

axwell  
#375717 Några tusen dyrare än Kellfris kinavagn,lika tung, hydr. vinsch ser ut att ingå, klenare motor och lyftkraft än kellfris.
Svårt att gissa vilken som är sämre.
En kopia av Vahva jussi 320 som är ca. 250 kg lättare och kostar ca 25`kr mer + moms

Avatar Fallback

Re: Bonnet griplastarkärra.

Atvaffe  
#375873 Har du testat nån så du vet om det är rent skräp?
Vill även ha synpunkter på black wolfs hydraul vagn

   TS
Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

Robbanhög  
#380791 Har prövat en exakt lika som black wolf,har lite bilder efter ca 10 lass!

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

Robbanhög  
#380792 Detta är dem värsta sprickorna!
ImageUploadedByskogsforum forum1457878189.223085.jpg
r
ImageUploadedByskogsforum forum1457878212.275106.jpg
ImageUploadedByskogsforum forum1457878223.192115.jpg

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

svampbob  
#380794 Vad gjorde du av den vagnen då du köpte en riktig vagn?

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

anersimyra  
#380799
Robbanhög skrev:Detta är dem värsta sprickorna!
ImageUploadedByskogsforum forum1457878189.223085.jpg
r
ImageUploadedByskogsforum forum1457878212.275106.jpg
ImageUploadedByskogsforum forum1457878223.192115.jpg
Köp alltså aldrig en " billig " kinakopia.. :x hur har kranen klarat sig ?.. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

Robbanhög  
#380817 Den vagnen väntar på besked från ÅF hur dem skall göra. Är ju garanti så får se hur dem löser det.
Kranen glappar ordentligt i Kranfoten men för övrigt hel [emoji4]

Avatar Fallback

Re: Bonnet griplastarkärra.

axwell  
#380825
anersimyra skrev:Köp alltså aldrig en " billig " kinakopia.. :x hur har kranen klarat sig ?.. :mrgreen:


Men man får ju dubbelt så många KG järn för lite mindre pengar. :surp: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Bonnet griplastarkärra.

BM Buster  
#385250 Hur går det Robban får du ngt. besked från ÅF ang. vagnen. Är det som du säger att detta är efter 10 lass så bör du ha en ny vagn eller pengarna tillbaka.

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

Robbanhög  
#387515 Ända jag hittills fått höra är att tillverkaren hävdar att den är överlastad och därför gått sönder,men inget besked om hur det skall lösas än! [emoji30]

Användarvisningsbild

Re: Bonnet griplastarkärra.

teed  
#470210 Jag har skrivit lite och gjort några filmer om mina erfarenheter av bonnet vagn efter 1års användning och många last.
http://projectoftheday.se/pages/bonnet.html

Bild

Avatar Fallback

Re: Bonnet griplastarkärra.

Danskar´n  
#632330
teed skrev:Jag har skrivit lite och gjort några filmer om mina erfarenheter av bonnet vagn efter 1års användning och många last.
http://projectoftheday.se/pages/bonnet.html

Bild

Jag vet detta är en gammal tråd, så jag hoppas verkligen dessa grejer blivit bättre sen dess... hoppas också att Bonnet ger bra med spons - detta är bara leksaker...inte alls impad! :oops: :sad:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).