Skogsnyheter

Skoggsägare - kliv in i debatten

6 inlägg 2249 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skoggsägare - kliv in i debatten

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skoggsägare - kliv in i debatten

Hema  
#375208
Niking skrev:http://www.lantbruk.com/debatt/kliv-i-debatten-skogsagare

Jasså bl.a. en orienterare som klagar på dålig terräng, ja jag säger då det.. Det är ju ffs det de hela handlar om! Om det inte passar så börja spring marathons ist! Fast han kanske har sprungit bort sig ordentligt stackarn.

Användarvisningsbild

Re: Skoggsägare - kliv in i debatten

branndal  
#375247 Jag har aldrig hört nån älg klaga på framkomligheten på våra föryngringsytor. Dom verkar snarare trivas om man tittar på tallarna.

Användarvisningsbild

Re: Skoggsägare - kliv in i debatten

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#375255 Jag håller med att det är dags att "Kliv in i debatten, skogsägare" och försvara oss mot
kulturjournalister och "besserwissrar" i storstadsdjungeln..

Svenska skogsägare har legat alldeles för lågt i debatten om den framtida svenska skogspolitiken.

Avatar Fallback

Re: Skoggsägare - kliv in i debatten

isteskog  
#375257 Orienterarn som gnällde är ganska ovanlig. De flesta vet hur skogsbruket fungerar, iaf de utanför tullarna :wink:
Man har haft sina debatter med Anders Delin och Thomas Tidholm (Skydda Skogen) genom åren. Men minst lika viktigt är att förklara för grannen när han klagar över en avverkning.

Användarvisningsbild

Re: Skoggsägare - kliv in i debatten

Fredrik Reuter  
#375259 Har vi inte redan klivit in då?
Bara det att vi står på olika arenor och debatterar?

Går jag bara till skogsforum så kan jag säga att Stockholm är välrepresenterat i besöksloggen som stad. Sedan är det många röster här på skogsforum från landsbygden. Tror man kanske kan dra till med att många har örat mot rälsen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).