mån 11 jan 2016, 21:33#365068Är det någon i min närhet som kör med en Hypro 450?
Skulle vilja titta närmare på en i skogen.
Jag bor i Olofströms trakten
Traktorer och processorer
Hypro 450 sökes
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

ons 13 jan 2016, 16:27#365500Tack för en intressant visning av Hypro 450. Det är lärorikt att ta del av erfarenheterna från någon som arbetat med maskinen några år.
Tack även för en god fika
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Tack även för en god fika
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
ons 13 jan 2016, 16:35#365503Tack själv, det är trevligt att träffa erfarna skogsmänniskor. Bilderna blev ju bra trots den eländiga lampan i fel riktning och tack för att du inte tog med mitt trasiga avgasrör. Hann du beställa på hemvägen? Han var rätt svår att pruta med ,eller hur?
ons 13 jan 2016, 17:55#365515Köpte du en hypro @kärrabol
Säljer du niaben nu då? För visst hade du en 5-15 eller har jag drömt det?
Ser bra ut @hlb
Blir en alla tiders träff till våren.
Säljer du niaben nu då? För visst hade du en 5-15 eller har jag drömt det?
Ser bra ut @hlb
Blir en alla tiders träff till våren.
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
ons 13 jan 2016, 21:10#365584
Grattis till köpet.
Då får jag hålla ögonen öppna framåt våren då.
kärrabol skrev:Jag byter inte in Niaben men avvaktar tills den nya är levererad. Så intresseanmälan är välkomna fram på våren
Grattis till köpet.
Då får jag hålla ögonen öppna framåt våren då.
ons 13 jan 2016, 21:13#365588Grattis Kärrabol
Erkänner att jag är lite avundsjuk
En fråga: Fick du ordnat det där med radiostyrningen? Har ju också lite planer på det konceptet med Hypro men ser möjligheten att kunna flytta på processorn när man ska vinscha in träden i gallring som ett måste. Blir ju mycket hoppande in och ut om man ska flytta den konventionellt.
Erkänner att jag är lite avundsjuk
En fråga: Fick du ordnat det där med radiostyrningen? Har ju också lite planer på det konceptet med Hypro men ser möjligheten att kunna flytta på processorn när man ska vinscha in träden i gallring som ett måste. Blir ju mycket hoppande in och ut om man ska flytta den konventionellt.
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.
ons 13 jan 2016, 23:26#365643Tackar
Radiostyrning är på gång, jag uppdaterar när jag vet mer. Det där med att hoppa upp och ner har jag gjort i 12-13 år så jag vet vad du menar
Radiostyrning är på gång, jag uppdaterar när jag vet mer. Det där med att hoppa upp och ner har jag gjort i 12-13 år så jag vet vad du menar
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).