Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 990696 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
masterchief  
#36203 Little Johnny watched his daddy's car pass by the school playground and go into the woods. Curious, he followed the car and saw Daddy and Aunt Jane in a passionate embrace.
Little Johnny found this so exciting that he could hardly contain himself ashe ran home and started to tell his mother. 'Mummy, I was at the playground and I saw Daddy's car go into the woods with Aunt Jane. I went back to look and he was giving Aunt Jane a big kiss, and then he helped her take
off her shirt. Then Aunt Jane helped Daddy take his pants off, then Aunt Jane...'
At this point Mummy cut him off and said, 'Johnny, this is such an interesting story, lets save the rest of it for supper time. I want to see the look on Daddy's face when you tell it tonight.'
At the dinner table that evening, Mummy asked little Johnny to tell his story. Johnny started his story, 'I was at the playground and I saw Daddy's car go into the woods with Aunt Jane. I went back to look and he was giving Aunt Jane a big kiss, then he helped her take off her shirt.
Then Aunt Jane helped Daddy take his pants off, then Aunt Jane and Daddy started doing the same thing that Mummy and Uncle Bill used to do when Daddy was away on the rigs.'

Mummy fainted!

Moral: Sometimes you need to just shut the fuck up and listen to the whole story before you interrupt!

Elmia
Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36243 En patient kommer in till läkaren och säjer:
Lova att inte skratta.
Läkaren som arbetat i 20 år säger:
Naturligtvis ska jag inte skratta åt dig!
Patienten tar då av sig byxorna å kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren sett. Det är inte större än korken på en kulspetspenna.
Läkaren börjar kämpa för att int börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack.I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säjer:
Ja ber så mkt om ursäkt, ja vet inte vad som tog åt mig. Jag lovar de kommer inte att hända igen.
Okey,vad har du nu för problem?
-Den e svullen.

Avatar Fallback
freddy213  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36257 den sitter som en krocketklubba på skenbenet :D :D

   TS
Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36260 2 bögar var på buss resa. När dom på kvällen låg i bussen så blev dom kåta. Men dom var inte ensama i bussen så den en testade å frågade högt är det någon som har eld....inget svar, så dom knullade på varandra. Dagen efter frågade reseledaren om alla sovit gott. Nej sa en man, har frusit så satans. Jaså men varför sa du inget... Jag vågade inte, det var nämligen en kille som frågade efter eld å han blev röv knullad i 3 timmar efter det.

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36262 Det var en kille som fick följa med en äldre dam hem. Det gick hett till i sängen, och killen tyckte det började bli lite torrt, så han frågade om hon hade någon kräm?...
-Kräm, fräste damen, nej, men knulla färdigt först så kan du få lite flingor och mjölk sen!

Användarvisningsbild
masterchief  
#36371 En ung flicka från Stockholm var desperat och skulle dränka sig genom att hoppa från skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han skulle till Amerika och att han, om hon ville, kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen ombord på båten på natten.

Varje natt kom sjömannen med mat till henne, och sedan älskade dom passionerat till gryningen. 3 veckor senare blir flickan upptäckt av kaptenen.

-"vad gör du här?" frågade han

-"Jag får mat och resa till Amerika mot att en snygg sjöman får ligga med mig" svarade hon

Kaptenen ser förvånad ut och svarar

-"Då har han verkligen lyckats för det här är Djurgårdsfärjan!"

Avatar Fallback
Jimmy_Nilsson  
#36384 En blondin kommer hem i från sin första dag i skolan
- Mamma jag kunde räkna ända till 14 och dom andra kunde bara räkna till 9 Är det för att jag är blondin?
-Ja svarade mamman
Efter andra dagen:
-Mamma mamma jag kunde alfabetet ända till s och dom andra kunde bara till m. Är det för att jag är blondin mamma?
- Ja det är det sa mamman
Efter tredje dagen:
-Mamma vi hade idrott i dag och jag hade mycket större bröst än dom andra tjejerna. Är det för att jag är blondin?
-Nej svarade mamman, Det är för att dom andra är 7år gamla och du är 21

Avatar Fallback
matz  
#36484 har du köpt en ny bil, frågade bonden sin äldre granne..va är det för bil?..Toyota,sa grannen..men det står ju Mitsuibishi på den..Jag vet,sa den äldre grannen..men det kan jag inte säga,för då ramlar tänderna ut.

Användarvisningsbild
Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36516 Ni får förlåta mig men; Är det fällt-luder på bilden?
Bild

Avatar Fallback
freddy213  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36597 Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
- Kan man komma till himlen med benen före?
- Nej, Pelle lilla, det tror jag inte att man kan.
- Det var konstigt, fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek "Ohhh Gud, jag kommer! Ohhh Gud, jag kommer!" Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne!

   TS
Användarvisningsbild
totte  
#36623 Fru Johansson kommer till pärleporten, och väl där frågar hon St Per om hennes man August Johansson finns där. "Hmm", säger Per, "vi har många som heter så, nåt särskilt kännetecken"? "Innan han dog sa han att han skulle vända sig i graven varje gång jag var otrogen mot honom". "Jaså han", sa Per, "Snurran Johansson"!

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36726 storjägaren kom in på baren o började skryta om hur han kände igen hudar o kulhål på nedfallet vilt . Han sa, ta hit en ögonbindel o en öl o lite djurhudar så ska jag tala om vad det är för djur .. Vadet antogs och han började känna på skinnet . Antilop skjutet med 22:a , o det var rätt. nästa , Tiger sjutet med 308:a , rätt igen o ny öl , och så höll kvällen på , och till sist raglade han hem o la sig . Nästa morgon titta han i spegeln o såg att han fått ett rejält blåöga , han sa till frun - visserligen var jag full igår men inte slogs jag väl? .. nääh! svarade frun , det var jag som gav dig snytingen , Du kom hem o la dig satte handen innaför mina trosor o gnuggade lite... sen sa du - Skunk dödad med yxa...

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36729 i fredags när jag var på bolaget o köpte godsaker så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter . så jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen ..jag var ju bara inne 7-minuter ? men han skrev vidare . då sa jag att han kan väl ha lite medkänsla , men han lappade ändå. så jag kallade honom skit-stövel !! , då skrev han ut en till ..o jag sa va fan gör du? jävla grisjävel ..då flinade han och började skriva ut en tredje ..har inte ni svin annat att göra !! ..då kom det en till ..och vad jag kallade denna går inte att skriva här :wink: , men efter 10-min så satt det en halv telefokatalog på vindrutan!! ..då tänkte jag : va fan , lite kul ska man ju ha en fredagkväll :lol: sedan gick jag iväg till min egen bil .....

Användarvisningsbild
totte  
#36734 :lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild
masterchief  
#36876 MÄN OCH KVINNOR BYTER OLJA

Manligt och kvinnligt tänkande i praktiken! Eller??????

Oljebytesinstruktioner för kvinnor:

1. Kör till närmaste bilverkstad när det är 1500 mil sedan det senaste oljebytet.

2. Drick en kopp kaffe i lugn och ro, samt läs dagens tidning.

3. 15 minuter senare, betala och lämna stället med ett korrekt omhändertaget fordon.



Spenderade pengar:

180 kr för oljebyte.
8 kr för dagens tidning.

Totalt: 188:-



Oljebytesinstruktioner för män:

1. Åk till Biltema och betala 850:- för olja, filter, kattsand, trassel, diverse kul verktyg och en Wunderbaum.

2. Upptäck att spilloljetanken hemma är full. Istället för att ta den till återvinningsstationen, gräv en grop i trädgården och häll oljan där.

3. Öppna en öl och drick upp den.

4. Hissa upp bilen med domkraften. Ägna 30 min åt att leta efter armen till domkraften.

5. Hitta armen under ungarnas lådbil.

6. I frustrationen, öppna en öl till och drick upp den.

7. Placera oljeuppsamlingstråget under motorn.

8. Leta efter en 24- mm fast nyckel.

9. Ge upp och använd en skiftnyckel istället.

10. Försök skruva bort oljepluggen. När oljepluggen blivit rundsliten, tag fram en rörtång och vrid bort skiten.

11.Tappa oljepluggen i tråget med het olja. Spill het olja på dej själv.

12. Städa upp röran.

13. Ta en öl till under tiden som du tittar på oljan som rinner ut.

14. Leta efter en oljefilternyckel.

15. Ge upp. Slå hål på oljefiltret med en skruvmejsel och skruva av det.

16. Öl.

17. Polaren tittar in, avsluta lådan med öl med honom. Avsluta oljebytet i morgon.

18. Nästa dag, ta bort tråget som var under bilen. Nu fullt med gammal olja.

19. Kasta kattsand på oljan som du spillde i punkt 18.

20. Öl. Nej, du drack upp allt igår.

21. Gå till affären. Köp öl.

22. Sätt dit det nya oljefiltret och var noga med att lägga på en tunn hinna olja på packningen.

23. Häll i den första litern olja.

24. Kom ihåg oljepluggen du tog bort i punkt 11.

25. Skynda dej att leta efter oljepluggen i tråget.

26. Upptäck att den använda oljan är begravd i ett hål i trädgården. Tillsammans med oljepluggen.

27. Drick öl.

28. Gräv upp hålet och leta efter oljepluggen.

29. Upptäck att första litern olja nu befinner sej på golvet.

30. Drick öl.

31. Slint med rörtången när du drar åt oljepluggen och slå i knogarna i bilen.

32. Slå huvudet i golvet som en reaktion på punkt 31.

33. Bli förbannad.

34. Kasta iväg rörtången.

35. Skrik fula ord. Hustrun blir arg.

36. Torka av händer och panna och lägg på nödvändigt bandage för att stoppa blodflödet.

37. Öl.

38. Öl.

39. Häll i fyra liter olja.

40. Öl.

41. Ta ner bilen från domkraften.

42. Krossa av misstag ett av stöden till domkraften.

43. Flytta bilen bakåt för att hälla mer kattsand på den utspillda oljan från punkt 29.

44. Öl.

45. Testkör bilen.

46. Bli stoppad och arresterad för rattfylleri.

47. Bilen blir beslagstagen.

48. Betala dryga böter. Lös ut bilen.



Spenderade pengar:

850 kr bildelar
300 kr öl
675 kr ny domkraft
9000 kr i böter
1800 kr i bärgningsavgift

Totalt: 12 625 :-

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).