Roligt att du startade en tråd

sealing skrev:Som sagt var så kör jag en 951 på daglig basis. Fråga vad ni vill så ska jag försöka att svara så gott jag kan
Volundsmed skrev:sealing skrev:Som sagt var så kör jag en 951 på daglig basis. Fråga vad ni vill så ska jag försöka att svara så gott jag kan
Stadig maskin även utan band? För i Norge blir det hela sommarhalvåret med kedjor runt om. Vilkt aggregat kör du?
sealing skrev:Volundsmed skrev:sealing skrev:Som sagt var så kör jag en 951 på daglig basis. Fråga vad ni vill så ska jag försöka att svara så gott jag kan
Stadig maskin även utan band? För i Norge blir det hela sommarhalvåret med kedjor runt om. Vilkt aggregat kör du?
Här uppe i norr åker banden av vid några få tillfällen. Men jag skulle tro att den står som gjuten även med "bara" kedjor.
C144 är vad vi har dinglandes i kranspetsen. Det aggregatet går skitbra i när det är någolunda rak skog men i krokigt löv så är 370 överlägset.
Volundsmed skrev:Okej. Var i norr befinner du dig?
Verkar det vara gediget annars?
Om det inte är så bra i krokigt löv så gör det inget, är så förbannat dåligt betalt för lövet i Norge
JensSkoog skrev:Volundsmed skrev:Okej. Var i norr befinner du dig?
Verkar det vara gediget annars?
Om det inte är så bra i krokigt löv så gör det inget, är så förbannat dåligt betalt för lövet i Norge
Det är inte att överdriva 😈 Kr 160,- för kubiken, fub, prima björk, om någon vill ha den 😡
JensSkoog skrev:Det är inte att överdriva 😈 Kr 160,- för kubiken, fub, prima björk, om någon vill ha den 😡