Logistik, Transport
Vändplan i form av T
tor 26 nov 2015, 18:25#353601
Nej, det är inte samma illustrationer. På kunskapdirekt.se visas ett Y-kors under fliken vändficka
Mangan skrev:JF, du menar det som alias länkade ovanför?
Det är skillnad på vändficka och T-kors. Måtten för vändplan och vändficka har jag.
Nej, det är inte samma illustrationer. På kunskapdirekt.se visas ett Y-kors under fliken vändficka
Deutz 7807c, Valmet 705, Patruuna 3200, Hakki Pilke 2x30, Hva 242, Hva 242 xp, Hva 254, 34 ha skog
tor 26 nov 2015, 22:49#353669
Haha, inget att be om ursäkt för:-)
Jag reagerade också på det men jag tänkte att det kanske framkom om man orkade läsa allt. Men det kanske går att pussla ihop information från fler ställen för skapa sig en uppfattning om ca-mått
Mangan skrev:Ja det ser jag ju nu, förlåt. Synd att de inte angav något djup på fickorna.
Haha, inget att be om ursäkt för:-)
Jag reagerade också på det men jag tänkte att det kanske framkom om man orkade läsa allt. Men det kanske går att pussla ihop information från fler ställen för skapa sig en uppfattning om ca-mått
Deutz 7807c, Valmet 705, Patruuna 3200, Hakki Pilke 2x30, Hva 242, Hva 242 xp, Hva 254, 34 ha skog
lör 28 nov 2015, 14:19#353949Tänkte till vid detta bygge.
En kulle runt en sten, blev så här.
Vägen 4,5 km lång.
Ledsamt för åkaren, behöva köra hela vägen
för att vända.
Jag lade denna halvvägs
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
En kulle runt en sten, blev så här.
Vägen 4,5 km lång.
Ledsamt för åkaren, behöva köra hela vägen
för att vända.
Jag lade denna halvvägs
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
lör 28 nov 2015, 15:04#353955MYCKET FINT!
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
sön 29 nov 2015, 02:34#354071Vi gjorde vändplan och avlägg där vi har en stor berghäll, till jul ska vi renovera en till gammal skogsbilväg så då blir det ytterligare en av samma princip 
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
"Du kan ta smålänningen ur Småland men aldrig Småland ur smålänningen"
sön 29 nov 2015, 12:36#354103Vid eventuell kontroll for vi hoppas att de väljer att se de andra hundratalsmetrarna vi har i skogen istället för dessa fem meter..
Varför skulle det vara känsligt med bergknallen? (Ärlig fråga) Enligt Södra var det inga problem att göra såhär iallafall.
Varför skulle det vara känsligt med bergknallen? (Ärlig fråga) Enligt Södra var det inga problem att göra såhär iallafall.
sön 29 nov 2015, 13:57#354110Har för mig att det pratas om att man inte ska elda direkt på berget. Men det är kanske för att kreti o pleti inte ska göra upp brasor över allt. Då kan det bli tråkigt på populära ställen.
Det kanske finns någon rödlistad art som trivs på berg hällar.
Men annars är det ju bra att använda ytan till något produktivt. Istället för att använda produktiv skogsmark.
Det kanske finns någon rödlistad art som trivs på berg hällar.
Men annars är det ju bra att använda ytan till något produktivt. Istället för att använda produktiv skogsmark.
sön 29 nov 2015, 17:23#354146Får hoppas att våra vältor aldrig brinner upp då!
Ja att utnyttja impediment till något måste väl vara bättre än att använda levande mark.
Ja att utnyttja impediment till något måste väl vara bättre än att använda levande mark.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar