Ny Teknik och Elektronik

You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

11 inlägg 4935 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

axwell  
#349398 Google godkänner inte mitt lösenord för You Tube, svarar att mitt användarnamn redan är upptaget, samma om lösenordet.
Klart som fan, det är jag som har dom.

Kan inte ladda upp någonting på YT, lika bra kanske.

Finns det andra motsvarande som Google inte äger :?:

Eller hur går det med Skogsforums videoverksamhet :?:



   TS
Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

JensSkoog  
#349403 Det där har skett mig ochså 😡 Gav bara f.. och övergav hela skiten, så berätta gärna om det finns någon väg tillbaka :wink:

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

Fredrik Reuter  
#349425 Hej,
Oftast så går det att lösa sådana frågor, men jag håller med om att det kan vara enerverande.

Axwell och Jens, har ni testat att logga in via Google Plus?
För några år sedan så knöt Google ihop deras sociala nätverk plus med YouTube och många blev vansinniga på detta. Hur som, jag har själv haft bättre kontroll på mitt YouTube konto på Google Plus i vissa lägen så det kan vara en väg att gå.

I grund och botten så ligger ditt grundkonto hos Google och styr allt, hittar du detta så är man oftast "hemma".

Annars så kan man ju ladda upp upp till 25MB videos (mp4) till skogsforum i ett första stadie, det är kanske inte så mycket att komma med, men tanken är ju att detta ska byggas ut.

Annars har ni Vimeo.com som går att ladda upp på (även bädda in här på skogsforum senare).

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

totte  
#349449 Youtube var en smidig, enkel och välfungerande plattform. Sen köptes det upp av Google och nu är det en enda risbuske, att hitta intällningar, att lyckas ändra saker är ett enda mörker. "integreringen" med Google+ är en rörig soppa, där det är nära på hopplöst att reda ut vad som är vad.

Avatar Fallback

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

Blivande snickare  
#349455 Kommentarerna kommer dessutom i en ordning bara kodaren kan förstå sig på.

I övrigt håller jag med totte fullständigt!

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

totte  
#349459 Tvivlar på att ens kodaren begriper det :???: .

Avatar Fallback

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

axwell  
#349463 Lade upp ett testklipp på vimeo.com, det tog tid.
Misslyckades, "försök igen",då blev det 2 likadana med ca. 10 minuters mellanrum, dock inte exakt samma kommentarer från mig.

"Yanmar 186D" heter jag.

   TS
Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#349467 Har en egen kanal, men det kanske alla har, tycker det går helt problemfritt
Det som tar tid beror på min lina.

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#349468 Särskilt från mobilen!

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

Villa  
#349472 Tycker youtube funkar bra!
Testade Vimeo före jag skaffade konto men trögare sajt får man ju leta efter!

Användarvisningsbild

Re: You Tube, har du lyckats ladda upp nyligen ?

stegmaster  
#349494 Har heller ingen problem med uppladdningen på Youtube, annat en inntektsgenereringen som dom gör som dom vil med.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar